حمایت 45 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان از محرومان کرمانشاه


حمایت 45 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان از محرومان کرمانشاه

در راستای حمایت از محرومان کرمانشاه، اعتباری بالغ بر45 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی، اشتغالزایی، تسهیلات قرض الحسنه و تکمیل طرح‌های نیمه تمام این منطقه از سوی بنیاد مستضعفان تخصیص داده شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ به دنبال سفر سید پرویز فتاح به استان کرمانشاه و بازدید وی از منطقه محروم فیروزآباد کرمانشاه به عنوان منطقه هدف محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در طرح آبادانی و پیشرفت، اعتباری بالغ بر45 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی، اشتغالزایی، تسهیلات قرض الحسنه و تکمیل طرح‌های نیمه تمام این منطقه از سوی بنیاد مستضعفان تخصیص داده شد.

مقرر شد از این مبلغ، 20 میلیارد تومان برای وام قرض الحسنه ضروری و اشتغال این منطقه تخصیص یابد.

همچنین در تصمیمات اتخاذ شده برای ساکنین این منطقه محروم، 200 سری جهیزیه و 200 بسته معیشتی برای تمام مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته شد.

بازسازی و نوسازی مدارس منطقه و تجهیز آنها، ارتقاء مبلمان شهری، تکمیل طرح‌های نیمه تمام فعلی، تجهیز کتابخانه ها و ... از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این سفر بود. همچنین برای احداث حداقل 200 واحد مسکونی از محل تفاهم‌نامه‌های بنیاد مستضعفان با کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن، اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)