کارخانجات و کارگاه‌های شن و ماسه حق افزایش خودسرانه قیمت‌ها را ندارند


کارخانجات و کارگاه‌های شن و ماسه حق افزایش خودسرانه قیمت‌ها را ندارند

رئیس دادگستری اهر گفت: کارخانجات و کارگاه‌های شن و ماسه حق افزایش خودسرانه قیمت را در بازار ندارند.

حجت الاسلام محمد علی نظری در جلسه‌ی پیشگیری از وقوع جرائم در شهرستان اهر اظهار کرد: کمیته‌ی پایش شهرستان اهر برای جلوگیری از افزایش خودسرانه‌ی قیمت‌ها در بازار فعال است و در این راستا برای جلوگیری از افزایش قیمت در کارخانجات و کارگاه شن و ماسه وارد عمل و مقرر شده است در این کارخانجات هیچ گونه افزایشی در قیمت‌ها نداشته باشند و طبق مصوبه بازار محصولات خود را به فروش برسانند که در غیر اینصورت با متخلفان برخود جدی خواهد شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز و چهارشنبه سوری آخر سال و استفاده مردم از مواد محترقه و خطرناک، ضمن تاکید بر برخورد جدی با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه، منفجره و خطرناک ادامه داد: هرگونه معامله، نگهداری، توزیع، خرید و فروش این مواد ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

حجت الاسلام نظری، از آسیب‌های مهم استفاده مواد محترقه و منفجره را آسیب‌های روانی، جسمی، قطع اعضای بدن ازجمله دست، پا و..، آتش سوزی منازل، سوختگی شدید و فوت عنوان کرد و از خانواده‌ها درخواست کرد تا از خرید و تهیه‌ی این مواد خطرناک به کودکان خود اجتناب کنند تا شاهد خطرات ناگوار در این زمینه نباشیم.

وی همچنین از کنترل ورودی و خروجی شهرستان در راستای جلوگیری از قاچاق مواد محترقه و خطرناک خبر داد.

رئیس دادگستری اهر گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد ارسال پیام‌های شخصی فریبانه و کلاهبرداری به گوشی‌های برخی خانواده‌ها در سطح این شهرستان بودیم که از خانواده‌ها درخواست میکنم این پیام‌ها را جواب ندهند تا دچار فریب سودجویان نشوند و از مسئولان ذی‌ربط و رسانه‌ها نیز درخواست می‌کنیم اطلاع رسانی‌های لازم را انجام دهند.

برچیده شدن واحدهای خرید و فروش ضایعات ورودی «اهر-کلیبر» تا پایان سالجاری

فرماندار اهر نیز در ادامه این مراسم از برچیده شدن کامل واحدهای خرید و فروش ضایعات ورودی اهر از سمت جاده کلیبر تا پایان سالجاری خبر داد.

رسول خدابخش گفت: با توجه به تعیین مکان مناسب و درخواستی جدی که از ضایعات فروشان در خصوص انتقال سریع به مکان جدید داشتیم، انتظار داریم تا پایان سالجاری این واحدها جمع آوری و دیگر شاهد حضور ضایعات فروشان در ورودی اهر از سمت کلیبر که زیبایی شهر را دچار مشکل کرده‌اند، نباشیم.

وی، به کنترل جدی روی قیمت کالاهای اساسی مردم تاکید کرد و از رصد و پایش روزانه قیمت‌ها در بازار این شهرستان نیز خبر داد.

خدابخش ضمن تاکید بر فرا رسیدن سال جدید گفت: براساس ظرفیت و پتانسیل این شهرستان در شب عید اقداماتی در خصوص ذخیره و تهیه اقلام ضروری و میوه انجام شده است و جای نگرانی نیست.

وی در خصوص برگزاری جشن چهارشنبه سوری آخر سال نیز افزود: با همکاری معادن منطقه در تهیه لوازم نورافشانی و شادی برای مردم امیدواریم در چهارشنبه آخر سال خانواده‌ها با حضور گسترده در مقابل فرمانداری اهر شاهد جشن بی‌خطر و شاد در این شهرستان باشیم.

به گزارش ایسنا، خدابخش در پایان از رسانه‌ها درخواست کرد با انتشار پویش همگانی در جهت آزاد سازی زندانیان غیر عمد برای جایگزینی این کار حسنه به جای شادی‌های خطرناک آخرسال انجام شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس