فرهاد ، برانکو را پشت سر گذاشت ؛ حالا نوبت امیر است


فرهاد ، برانکو را پشت سر گذاشت ؛ حالا نوبت امیر است

فرهاد مجیدی که عملکردی رویایی با استقلال داشته است، یکی پس از دیگری در حال شکستن رکوردهای تاریخ لیگ برتر است. نوشته فرهاد ، برانکو را پشت سر گذاشت ؛ حالا نوبت امیر است...

فرهاد ، برانکو را پشت سر گذاشت ؛ حالا نوبت امیر است

فرهاد مجیدی به دنبال شکست رکورد 21 بازی شکست ناپذیری سپاهان با امیر قلعه نویی
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 | 16:45
فرهاد ، برانکو را پشت سر گذاشت ؛ حالا نوبت امیر است

فرهاد مجیدی که عملکردی رویایی با استقلال داشته است، یکی پس از دیگری در حال شکستن رکوردهای تاریخ لیگ برتر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی توانسته بهترین رکورد شکست‌ ناپذیری استقلال در تاریخ لیگ برتر را به ثبت برساند.

به گزارش پارس فوتبال، فرهاد مجیدی یکی پس از دیگری در حال شکستن رکوردهای لیگ برتر است. استقلال پس از پیروزی برابر ذوب آهن، توانست صدرنشینی خود را حفظ کند که البته این برد شیرین، با ثبت یک رکورد شخصی برای فرهاد همراه بود و او توانست به سرمربی تبدیل شود که با کمترین تعداد بازی (۴۸ بازی)، از رکورد کسب ۱۰۰ امتیاز در لیگ برتر عبور کرده است.

مجیدی همچنین توانست یک رکورد شخصی دیگر را نیز از آن خود کند. او ۱۷ هفته از رقابت های لیگ بیست و یکم را بدون شکست سپری کرده و توانست از برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس عبور کند. این مربی کروات در لیگ هجدهم توانست تا پایان هفته شانزدهم تیمش را بدون شکست هدایت کند.

در لیگ هجدهم که برانکو ایوانکوویچ هدایت پرسپولیس را به عهده داشت، قرمزها در هفته هفدهم و در اهواز با نتیجه ۱-۲ به فولاد باختند. آن دیدار تنها شکست فصل پرسپولیس بود و سرمربی کروات توانست رکورد ۱۶ بازی شکست ناپذیری را برای سرخپوشان به ثبت برساند و فرهاد مجیدی نیز پس از آنکه در هفته هفدهم از سد ذوب آهن عبور کرد، از رکورد پرسپولیس و برانکو نیز رد شد.

یکی دیگر از بهترین شروع های تاریخ لیگ برتر، در دست امیر قلعه نویی و سپاهان است. زردپوشان اصفهانی در لیگ هجدهم توانستند ۱۸ هفته را بدون شکست سپری کنند. سپاهان در نوزدهمین دیدار خود برابر تراکتور در تبریز با ۲ گل مهدی مهدی پور و آنتونی استوکس تن به شکست دادند تا بالاخره روند شکست ناپذیری تیم قلعه نویی شکسته شود. البته آن بازی از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر بود که به دلیل تعویق دیدار هفته نوزدهم میان سپاهان و ذوب آهن، زودتر برگزار شد.

اما بهترین روند شکست ناپذیری متوالی در یک دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با ۲۱ بازی در اختیار سپاهان است. رکوردی کهنه و بجا مانده از دهمین دوره لیگ برتر. آن سال سپاهان با هدایت امیر قلعه‌نویی در هفتمین هفته مغلوب استقلال شد، اما تا هفته بیست و نهم و باخت مقابل مس کرمان، شکست ناپذیر ماند.

پرسپولیس نیز رکوردی ۱۸ هفته ای در زمینه شکست ناپذیری پشت سر هم از خود به جا گذاشته است. این تیم در لیگ هفدهم پس از شکست در هفته ششم برابر پیکان، تا هفته بیست و پنجم که این تیم با تک گل وریا غفوری مغلوب استقلال شد، در هیچ دیداری شکست نخورد.

البته باید این نکته را متذکر شد که پرسپولیس یک رکورد شکست ناپذیری متوالی را طی دو فصل گذشته از خود به جا گذاشته است. شاگردان یحیی گل محمدی پس از شکست برابر آلومینیوم در هفته دوازدهم رقابت های فصل گذشته لیگ برتر، تا شکست دوباره مقابل این تیم در هفته سوم لیگ امسال، موفق شدند ۲۲ هفته بدون شکست را سپری کنند که آنها نیز در این زمینه رکورد جالبی را از خود به جای گذاشته اند.

حالا فرهاد مجیدی در وهله اول برای شکستن رکورد شکست ناپذیری متوالی در یک فصل مشخص از رقابت های لیگ برتر، باید ۵ هفته بعدی خود را بدون شکست سپری کند. آبی ها باید در این مدت برابر تیم های تراکتور، فجرسپاسی، نساجی، گل گهر و صنعت نفت آبادان به میدان بروند و اگر استقلال در این بازی ها شکست نخورد، مجیدی از رکورد قلعه نویی عبور کرده و با رکورد ۲۲ بازی بدون باخت گل محمدی که در دو فصل متفاوت به دست آمده نیز برابر می شود.

البته اگر آبی ها در هفته بیست و سوم برابر پرسپولیس نیز بدون شکست زمین بازی را ترک کنند، آنگاه فرهاد مجیدی به تنهایی رکورد شکست ناپذیری لیگ هم از لحاظ یک فصل جاری و هم طی بازی های متوالی برگزار شده در دو یا چند فصل را با ۲۳ بازی بدون باخت از آن خود خواهد کرد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب