ساکنین کوچک خانه شاد/ 15 کودک و یک مادر؛ به این خانه بدون اجازه نمی‌توانید وارد شوید (فیلم)


ساکنین کوچک خانه شاد/ 15 کودک و یک مادر؛ به این خانه بدون اجازه نمی‌توانید وارد شوید (فیلم)

تقریبا همه دخترانی که این‌جا و در خانه‌ای دیگر که مربوط به دختران بزرگتر است، زندگی می‌کنند، داستان‌های عجیبی دارند. اغلب تا امروز لذت آرامش را تجربه نکردند.

عصر ایران؛ حسن ظهوری و مرضیه حسینی ــ این‌جا خانه مهرطه است. جایی که به طور اختصاصی از دخترانی که به هر دلیلی فاقد سرپرست هستند نگهداری می‌کنند. این‌جا مرکز نگهداری نیست، یک خانه است. خانه‌ای که مثل هر خانه و خانواده‌ دیگری اجباری به رفتن از آن نیست. بچه‌ها می‌مانند، آموزش می‌بینند، بزرگ می‌شوند تا روزی که بتوانند مستقل زندگی خوبی داشته باشند.

تقریبا همه دخترانی که این‌جا و در خانه‌ای دیگر که مربوط به دختران بزرگتر است، زندگی می‌کنند، داستان‌های عجیبی دارند. اغلب آن‌ها رنج زیادی دیده‌اند تا امروز که شاید حتی برای نخستین بار لذت آرامش را تجربه می‌کنند.

در بسیاری از مراکز نگهدای از کودکان فاقد سرپرست، مخصوصا در مراکز نگهداری پسران، رفتار خوبی با آن‌ها نمی‌شود. هرچند این رفتارها گاهی در مراکز دختران هم می‌شود، اما این‌جا در مهرطه تلاش می‌کنند تا بچه آنچه می‌بیند، احترام و آرامش باشد. موضوعی که هرکسی در بدور ورود به خانه، متوجه آن می‌شود. خانه‌ای که حتی برای ورود اجازه مدیر کافی نیست و باید از بچه‌ها اجازه بگیرید و به عنوان مهمان وارد شوید.

خانه مهر طه توسط کمک‌های خیریه اداره می‌شود. این کمک‌ها هرقدر بیشتر باشد، بچه‌ها در این خانه‌ها آرامش بیشتری دارند و حتی می‌شود کودکان بیشتری به آن خانه آورد تا در امنیت و آرامش زندگی کنند.

گزارش را ببینید و اگر مایلید به خانه مهر طه کمک کنید می‌توانید با شماره 02188717318 تماس بگیرید یا به وبسایت خانه یعنی www.mehretaha.com سربزنید. البته می‌توانید کمک‌ها خودتان را به این شماره کارت هم واریز کنید: ۵۰۲۲۲۹۱۰۰۱۶۹۳۵۹۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟