دفاع تمام قد پیشکسوت استقلال از برنامه مجیدی برای نیم فصل دوم


دفاع تمام قد پیشکسوت استقلال از برنامه مجیدی برای نیم فصل دوم

ایمان عالمی پیشکسوت آبی های پایتخت معتقد است که استراتژی فرهاد مجیدی برای نیم فصل دوم که ابتدا گل نخورد، سپس به گل برسد، مناسب است. نوشته دفاع تمام قد پیشکسوت استقلال از برنامه مجیدی برای نیم فصل دوم...

دفاع تمام قد پیشکسوت استقلال از برنامه مجیدی برای نیم فصل دوم

ایمان عالمی : استراتژی فرهاد مجیدی برای نیم فصل دوم مناسب است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 | 2:17
دفاع تمام قد پیشکسوت استقلال از برنامه مجیدی برای نیم فصل دوم

ایمان عالمی پیشکسوت آبی های پایتخت معتقد است که استراتژی فرهاد مجیدی برای نیم فصل دوم که ابتدا گل نخورد، سپس به گل برسد، مناسب است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که استقلال از لحاظ روحی شرایط بسیار مناسبی دارد و از لحاظ فیزیکی و بدنی هم نسبت به قبل بهتر شده است.

ایمان عالمی، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال تهران مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت:

ذوب‌آهن در نیمه اول در بحث مالکیت توپ و کار‌های ترکیبی برتر بود و با پرس از جلو و بستن بازی اجازه موقعیت‌سازی به استقلال را نداد و در این نیمه آبی‌پوشان عملاً کاری از پیش نبردند. استقلال با حضور بازیکنانی، چون صالح حردانی و جعفر سلمانی ترکیب جوان و خوبی داشت، حردانی در در کار‌های هجومی خوب اضافه می‌شد، اما فضای کافی را در اختیار نداشت.

وی ادامه داد:

در این بازی استقلال با سیستم ۵-۴-۱ کار کرد و حسین‌زاده و یامگا از کناره‌ها برای دفاع کردن اضافه می‌شدند و در هنگام حمله یکی از آن‌ها در کنار ژستد قرار می‌گرفت.

عالمی افزود:

در نیمه اول ذوب‌آهن با پرس و بازی خوب خود بازیکنان استقلال را دچار چالش کرد و عملاً چپ و راست تیم بسته شده بود و سلمانی و حردانی خیلی قادر به حرکت نبودند. در نیمه دوم با تغییراتی که مجیدی به وجود آورد شرایط متفاوت شد و تیم رو به جلو کار کرد. یامگا بازیکنی است که گلزنی را به خوبی بلد است و دیدیم از موقعیت خود به خوبی استفاده کرد، بهتر است او همواره نزدیک به دروازه حریف بازی کند.

*امیدوارم بازیکنان جدید سریعتر در ترکیب جا بیفتند

پیشکسوت استقلال درباره شرایط نیم فصل دوم و ادامه مسیر تیمش در راه قهرمانی عنوان کرد:

استقلال نیم فصل دوم را با استراتژی مناسبی شروع کرده است، می‌دانیم که در نیم فصل دوم اصطلاحاً زمین‌ها بزرگتر شده و دروازه‌ها کوچکتر می‌شوند و همه تیم‌ها آنالیز دقیق و قدرتمندی از یکدیگر دارند. استراتژی استقلال این است که در ابتدا گل نخورد و سپس به گل برسد که این بسیار خوب است.

وی در رابطه با عملکرد خرید‌های جدید استقلال خاطرنشان کرد:

صالح حردانی در این دیدار عملکرد خوبی داشت، اما از آمانوف چیز زیادی ندیدیم. امیدوارم او هرچه سریعتر در ترکیب جا افتاده و در ادامه مسیر به استقلال کمک کند.

هافبک اسبق آبی‌پوشان پایتخت در خصوص ثبات این تیم تاکید کرد:

نکته مثبت استقلال این است که ترکیب خود را به خوبی می‌شناسد، نیک‌نفس و مهدی‌پور در خط هافبک زوج خوبی ساخته‌اند و یامگا و حسین‌زاده در حملات خطرناک ظاهر می‌شوند و با حضور سیاوش یزدانی در خط دفاع شرایط از این هم بهتر خواهد بود.

* استقلال شرایط روحی مناسبی دارد و از لحاظ بدنی هم نسبت به قبل بهتر شده

عالمی در پایان درباره تقابل استقلال و تراکتور در هفته هجدهم لیگ برتر گفت:

بازی‌های استقلال و تراکتور همواره زیبا بوده‌اند و بخشی از جذابیت این مسابقه به حضور هواداران پرشور دو تیم بازمی‌گردد، امیدوارم بیماری کرونا هرچه سریعتر ریشه کن شده و دوباره شاهد چنین شرایطی باشیم.

وی خاطرنشان کرد:

تمام تیم‌ها مقابل استقلال بسیار با انگیزه هستند، تراکتور در نیم فصل دوم خرید‌های خوبی داشته و در حال حاضر بازیکنان باتجربه و جوان خوبی در اختیار دارد. استقلال از لحاظ روحی شرایط بسیار مناسبی دارد و از لحاظ فیزیکی و بدنی هم نسبت به قبل بهتر شده است. امیدوارم در تبریز موفق باشیم و سه امتیاز مهم این دیدار را کسب نماییم.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط