شیائومی ردمی نوت 10 ، آپدیت MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کرد


شیائومی ردمی نوت 10 ، آپدیت MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کرد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) شیائومی ردمی نوت 10 در ابتدا با سیستم عامل اندروید 11 و MIUI 12.5 وارد بازار شد. حالا اما آپدیت MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 به این گوشی رسیده است. به تازگی نسخه‌های گلوبال و هندی شیائومی ردمی نوت 10 آپدیت مورد انتظار MIUI 13 را دریافت کردند. این رابط کاربری، مبتنی بر اندروید... نوشته شیائومی ردمی نوت 10 ، آپدیت...

شیائومی ردمی نوت 10 در ابتدا با سیستم عامل اندروید 11 و MIUI 12.5 وارد بازار شد. حالا اما آپدیت MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 به این گوشی رسیده است.

به تازگی نسخه‌های گلوبال و هندی شیائومی ردمی نوت 10 آپدیت مورد انتظار MIUI 13 را دریافت کردند. این رابط کاربری، مبتنی بر اندروید 12 است و آپدیت آن، حجمی بالغ بر 2.5 گیگابایت دارد.

شیائومی ردمی نوت 10 ، آپدیت MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کردشیائومی ردمی نوت 10 ، آپدیت MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کرد

در صفحه بروزرسانی، فقط به ارتقای عملکرد سیستم، بهبود امنیت و پایداری اشاره شده است؛ اما می‌توانیم انتظار تغییرات دیگری از قبیل والپیپرهای جدید را هم داشته باشیم. البته از آنجایی که روند انتشار آپدیت به تازگی آغاز شده، شاید کمی زمان ببرد تا به همه کاربران ردمی نوت 10 برسد.

به هر حال برای بررسی امکان دسترسی به آپدیت، می‌توانید از مسیر Settings > About phone > MIUI version و گزینه Check for updates اقدام کنید.

منبع :gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی