« امپاور» بهمن‌دیزل چه در چنته دارد؟


« امپاور» بهمن‌دیزل چه در چنته دارد؟

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته قرار است نخستین مرحله فروش و تحویل امپاور BD500 در ماه پایانی سال 1400 انجام شود و تا پایان سال آینده حداقل یک‌هزار دستگاه از این کامیون عرضه خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،اوایل بهمن‌ماه تولید کامیون «اِمپاور» (EMPOWER) در شرکت بهمن‌دیزل به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده کامیونت‌های کشور کلید خورد و مجوزهای خودرویی آن اخذ شد. به‌گفته امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن؛ طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته قرار است نخستین مرحله فروش و تحویل امپاور BD500 در ماه پایانی سال 1400 انجام شود و تا پایان سال آینده حداقل یک‌هزار دستگاه از این کامیون عرضه خواهد شد. بدین‌ترتیب در ادامه عرضه پرستاره‌ترین خودروهای تجاری داخلی از سوی بهمن‌دیزل (بنا بر نتایج ارزیابی‌های ISQI) ، شمارش معکوس برای ورود یک کامیون پیشرفته و پرقدرت به بازار نیز آغاز شده است.

« امپاور» بهمن‌دیزل چه در چنته دارد؟

رونمایی رسمی و اعلام قیمت؛ اوایل اسفندماه

میرمنصف در مورد قیمت پیشنهادی گروه بهمن برای کامیون امپاور اظهار کرد: «قیمت پیشنهادی برای این خودرو طی مراسم رونمایی این خودرو که اوایل اسفندماه امسال برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.» وی افزود: «سیاست گروه بهمن عرضه محصول امپاور مانند دیگر محصولات ساخت این گروه با قیمتی غیرقابل رقابت خواهد بود، به‌گونه‌ای که به‌رغم دارا بودن مشخصات فنی بالاتر، با قیمت بهتری نسبت به کلیه رقبا به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.»

« امپاور» بهمن‌دیزل چه در چنته دارد؟

گارانتی و گستره خدمات پس از فروش


رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن درخصوص گارانتی و گستره خدمات پس از فروش کامیون امپاور گفت: «سیاست همیشگی در گروه بهمن، ارائه خدمات پس از فروش متمایز و باکیفیت بوده که در بهمن‌دیزل نیز به این اصل توجه ویژه شده و به جلب رضایت مشتریان و کسب رتبه برتر در این زمینه انجامیده است.» وی ادامه داد: «خدمات پس از فروش کامیون امپاور با برنامه‌ریزی برای تامین قطعات یدکی و آموزش توسط 38 عاملیت مجاز در 21 استان و 34 شهر انجام می‌شود. ضمن این‌که کامیون امپاور دارای 2 سال یا 200هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) گارانتی است. همچنین برای اولین‌بار در ایران، در حوزه خودروهای تجاری یک سال یا 50هزار کیلومتر نیز سرویس دوره‌ای رایگان برای امپاور در نظر گرفته شده است.»

برخورداری از گواهینامه بین‌المللی حمل کالای خطرناک

امپاور یکی از مدرن‌ترین کامیون‌هایی است که در کشور تولید شده و قابل‌رقابت با برندهای معتبر اروپایی است. این خودرو جزو معدود کامیون‌هایی به‌شمار می‌رود که دارای گواهینامه بین‌المللی حمل کالای خطرناک بوده و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیاست. امپاور دارای موتور کامینز با 500 اسب‌بخار قدرت و گیربکس تمام‌اتوماتیک 2+12 سرعته ساخت ZF است. سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و... ازجمله مشخصات این کامیون است.

« امپاور» بهمن‌دیزل چه در چنته دارد؟

امکانات امپاور

امپاور ضمن برخورداری از ترمزهای پرقدرت ساخت شرکت Knorr آلمان، در راستای ایمنی بیشتر از سیستم ترمز کمکی ریتاردر پنج‌حالته ساخت ZF نیز بهره می‌برد. سیستم تعلیق جلو فنرتخت چندلایه پارابولیک و عقب بادی، 4کیسه هوا، قابلیت تنظیم ارتفاع از راه دور به همراه کمک‌فنر و استابلایزر از دیگر مشخصات این کامیون محسوب می‌شوند. کابین امپاور نیز مدرن، ارگونومیک و مجهز به امکانات خوبی همچون بخاری درجا، سانروف برقی، یخچال، سیستم مالتی‌مدیا و سیستم رهیاب و تریم زیبا بوده و همچنین فضای خواب دو نفر را در خود جای داده است.

« امپاور» بهمن‌دیزل چه در چنته دارد؟

تولید بیش‌از ۱۰۰هزار کامیونت و کامیون نیمه‌سنگین

شرکت بهمن‌دیزل طی 18سال گذشته با هدف تغییر فرهنگ حمل‌ونقل شهری و برون‌شهری تاسیس شد و با تولید بیش‌از ۱۰۰هزار کامیونت و کامیون نیمه‌سنگین توانست گوی سبقت را از رقبا برباید. این شرکت که از زمان خصوصی‌سازی در سال ۱۳۹۶ فضای تولیدی خود را بیش از ۱۷۰هزار مترمربع توسعه داده، به‌موازات افزایش آمار تولید و با رویکرد ویژه‌به موضوع کیفیت، برای اولین‌بار در کشور ۵ستاره کیفی را نیز برای سبد محصولات خود کسب کرد. بهمن‌دیزل که سال‌های متمادی است با تولید محصولات ایسوزو شناخته می‌شود، طی سال‌های اخیر با طراحی و تولید کامیونت داخلی شیلر (۶ و ۸ تن)، مینی‌بوس پگاسوس و کاربری‌سازی‌های متفاوت مانند آتش‌نشانی، یخچالی و... سهم ۶۰درصدی از بازار را در اختیار گرفت. این شرکت نه‌تنها تولید کامیون پرقدرت امپاور با طراحی و امکانات مدرن و پیشرفته را برای تکمیل سبد محصولات خود و براساس نیاز بازار استارت زده است، بلکه طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام‌شده، کامیون متوسط 18 تن خود را نیز اواسط سال آینده به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس