اجرای مسابقه امام شناسی در سالروز ولادت امام علی (ع)


اجرای مسابقه امام شناسی در سالروز ولادت امام علی (ع)

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: یکی دیگر از ویژه برنامه های ولادت امام علی (ع) اجرای مسابقه فرهنگی امام شناسی  است که به صورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به همت گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب و با همکاری جمعی از طلاب جشن میلاد امام علی (ع) در ۲۰ روستای محروم و دور افتاده جنوب کرمان برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب با اشاره به این که این جشن ها همراه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد، بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی جشن های میلاد این امام همام در فضای باز همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های ولادت امام علی (ع) اجرای مسابقه فرهنگی امام شناسی است که به صورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: در راستای اجرای این مسابقه، تعداد ۵ سوال ۴ گزینه ای طراحی شده و در گروه های مجازی منتشر شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه تا ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۹ بهمن ماه فرصت دارند که پاسخ های صحیح خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: ۸ عدد کارت هدیه و ۲ کمک هزینه سفر مشهد مقدس از جمله جوایزی است که برای نفرات برگزیده این مسابقه در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام خاوری در خاتمه عنوان کرد: طرح توزیع گوشت قربانی از سایر برنامه های مناسبتی کانون در این روز فرخنده بود که با توزیع ۳۰۰ بسته گوشت قرمز در بین خانواده های نیازمند اجرا شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!