ظرفیت بخش عادی و آی سی یو بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز تکمیل شد


ظرفیت بخش عادی و آی سی یو بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز تکمیل شد

اهواز - ایرنا - رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز از تکمیل ظرفیت بخش عادی و آی سی یو این بیمارستان خبر داد و گفت: روند مراجعه بیماران به این مرکز درمانی افزایشی است.

دکتر محمد آرزومند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با موج جدید کرونا، یک بخش آی سی یو با ۶ تخت و یک بخش عادی با ۲۵ تخت در این بیمارستان راه‌انداری کردیم که همگی تخت‌ها اشغال است.

راه‌اندازی بخش اطفال برای بیماران کرونایی

وی از راه‌اندازی بخش اطفال برای بیماران کووید ۱۹ در این بیمارستان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه شیوع اُمیکرون در کودکان بیشتر است در حال آماده کردن بخش اطفال این بیمارستان هستیم.

رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز گفت: از آنجا که بخش‌های عادی دیگر بیمارستان‌ها هنوز جای خالی دارند از این بابت مشکلی نداریم و بیشتر مشکل ما تخت‌های ویژه است لذا به اضافه کردن تخت‌های عادی نیست.

وی با بیان اینکه فعلا نمی‌توانیم تخت‌های آی سی یو این بیمارستان را اضافه کنیم ادامه داد: اگر این کار را انجام دهیم تمام بیمارستان درگیر بیماران کرونایی می‌شود در حالی که باید بخش ویژه بیماران غیرکرونایی را داشته باشیم.

آرزومند با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۱۵۰ هزار بیمار سرپایی خدمت رسانی کردیم گفت:کل بستری‌ها در این بیمارستان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۱۰ هزار نفر بوده است.

وی بیان کرد: هم اکنون روزانه حدود یک هزار بیمار سرپایی به این بیمارستان مراجعه می‌کنند که به آنها خدمت رسانی می‌شود.

هم اکنون هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، هشت شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق