یاد پدران آسمانی در اردبیل گرامی داشته شد


یاد پدران آسمانی در اردبیل گرامی داشته شد

همزمان با ایام ولادت حضرت علی (ع) نام و یاد نیک پدران آسمانی در استان اردبیل گرامی داشته شد.

در مراسمی که در آرامستان بهشت فاطمی اردبیل برگزار شد، فرزندان شهدا با حضور در مزار پدران خود نام بلند آنها را گرامی داشته و با نثار صلوات و فاتحه به روان پاک آنها درود و تهیت فرستادند.


در این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل به وجود 3 هزار و 400 شهید والامقام افتخار می‌کند و فرزندان آنها یاد و نام این اسطوره‌های ایثار، جهاد و شهادت را گرامی می‌دارند.


نوری تصریح کرد: ما امروز گرد هم آمدیم تا یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های آنها را گرامی بداریم و عهدی مجدد با آرمان بلند آنها و راه عزتمندشان ببندیم.


وی گفت: فرزندان شهدا امروز مقام معظم رهبری و امام بزرگ شیعیان علی (ع) را پدر معنوی خود می‌دانند و همواره سعی می‌کنند تا پیرو خط ولایت و امامت باشند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: پدران شهدا با عزت و عظمت واقعی در جبهه‌های حق علیه باطل نبردی با دشمنان این مرز و بوم داشتند تا اسلام، وطن و ناموس را از گزند دشمنان محفوظ دارند.


نوری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما امروز یاد مردانی را گرامی می‌داریم که در اوج مردانگی کشور ایران را از خصم و زبون محافظت کرده و با قدرت و صلابت تمام در برابر هجمه دشمنان سینه سپر کردند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اضافه کرد: فرزندان شهدا امروز به وجود پدران با عزت و شرافت خود افتخار می‌کنند و قطعا ادامه‌ دهنده راه استوار آنها هستند تا زمینه عزت و صلابتی بالاتر در این مرز و بوم فراهم آید.


مراسم معنوی پدران آسمانی علاوه بر اردبیل، در سایر شهرهای استان نیز برگزار شد تا فرزندان شهدا در مزار آنها گرد هم آمده و یاد و خاطره اسطوره‌های فتح و پیروزی را گرامی بدارند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند