فصل چهارم «نون. خ» نوروز 1402 می‌آید


فصل چهارم «نون. خ» نوروز 1402 می‌آید

تهران- ایرنا- تهیه‌کننده مجموعه «نون. خ» از ساخت فصل چهارم این سریال برای نوروز 1402 خبر داد. 

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا، مهدی فرجی در حاشیه حضور خبرنگاران در پشت صحنه سریال حکم رشد در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ساخت فصل چهارم سریال نون خ گفت: این مجموعه در حال حاضر فیلمنامه آماده و کاملی ندارد و تصمیم ما بر این است با فیلمنامه قوی ساخت فصل چهارم را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: همان طور که می‌دانید فصل چهارم برای نوروز امسال نخواهد رسید و علاقه مندان شاهد سری جدید نون خ در نوروز ۱۴۰۲ خواهند بود.

به گزارش ایرنا، تاکنون سه فصل از نون. خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی تولید شده است. فصل اول این مجموعه در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. پخش فصل سوم از سریال نون. خ نیز نوروز ۱۴۰۰ از تلویزیون روی آنتن رفت.

در خبری جدید یکی از بازیگران این سریال اعلام کرده است که نون.خ ۴ به نوروز ۱۴۰۱ نمی رسد و سال بعد پخش خواهد شد.

نون خ مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تصویربرداری این سریال در استان کرمانشاه و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد. در قسمت‌های مختلفی از سریال، از ترانه‌های هنرمندان کُرد استان کردستان و آذربایجان غربی بهره برده است.
سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند