اندی پرستون: با وزنی بالای صد کیلو گرم 679 پله در بوگاتا را پیمودم


اندی پرستون: با وزنی بالای صد کیلو گرم 679 پله در بوگاتا را پیمودم

استاد اندی پرستون دیگر سخنران انگیزشی موفق در جهان دومین میدان دارِ این اجلاس بود که در دوبخش به گفتگو و تبادل اطلاعات با مدعوین پرداخت.

اندی پرستون: با وزنی بالای صد کیلو گرم 679 پله در بوگاتا را پیمودم
استاندارد باشید، اما متمایز عمل کنید؛
ارتباطی که مشتری یا کاربر با شما می‌گیرد بهترین بیلبورد تبلیغاتی شماست.
او همچنین از تجربیات خود در پیمودن ۶۷۹ پله و صعود به قله در بوگوتا و سختی‌های مسیری که برای رسیدن به هدفش که دیدن یک تصویر ابدی بود پرداخت افزود اصول مبانی صخره دو پیشران مهم در رسیدن به هدف در کسب و کارتان است اندی پرستون توضیح مزایای انجام دادن و عواقب انجام ندادن را دومعقوله مهم در توجیه مشتری و بالابردن فروش دانست ..

فرصت‌ها را هرچند کوچک بقاپید؟!
طرفدار دو آتیشه تیم راگبی معروف بودم و علاقمند به عکاسی از این تیم رایگان انجام دادم/لذت بردم/به همراه آن تیم به سفر‌های هیجان انگیز دعوت شدم لذت بردم و مثل یک دومینو اتفاقات شگفت انیز برایم رقم خورد...
پرستون تجربیات شگفت انگیز خودرا درباره تغییر قیمت بر اساس چگونگیِ معرفیِ کالا به مشتریان ارائه داد و افزود اننتظار نداشته باشید همه چراغ‌ها در ابتدای راه روشن باشد کاهی لازم است برای ارتباط با مشتریانتان وداشتن تبلیغاتِ بهتر با کاری رایگان که به آن شور و اشتیاق دارید شروع کنید
او درپایان با تاکید بر اینکه از هیچ فرصت کوچکی به سادگی عبور نکنید گفت گاهی ممکن است دریچه‌ای که بنظر مهم و قابل توجه نیست شما را به دروازه‌های سحر امیز موفقیت برساند.
در آستانه سال نو و فصل بهار موسم نوید بخشی ازمرکز همایشهای بین المللی خلیج همیشه فارس در جزیره زیبای کیش درقالب اجلاس جهانی مدیران برتر و کار آفرینان تاثیر گذار و موفق کشور وزیدن گرفت....این اجلاس اقتصادی بسیار مهم به همت شرکت بازار پژوهان با مدیریت مهندس ابوالفضل اینانلو و همراهی گروه رسانه (پول نیوز/مرکز همایشهای بین المللی کیش/هفته نامه اقتصاد کارا/انجمن روابط عمومی ایران/شرکت علم ساز) به مدت دو روز در حال برگزاریست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی