لزوم ارتقای کیفیت خدمات پستی


لزوم ارتقای کیفیت خدمات پستی

مدیرعامل شرکت ملی پست طی بازدید از ناحیه پستی مفتح بر لزوم ارتقای بیشتر کیفیت خدمات پستی تأکید کرد.

لزوم ارتقای کیفیت خدمات پستی

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست محمود لیائی صبح امروز از حوزه معاونت فنی و ناحیه پستی مفتح استان تهران بازدید و با کارکنان و مشتریان گفتگو کرد.
لیائی با تاکید بر ارتقای خدمات پستی در راستای افزایش کیفیت رضایت مشتریان را از مهمترین اولویت‌های شبکه پستی کشور برشمرد.
وی با بیان اینکه رضایت مشتریان؛ معیار سنجش کیفیت خدمات است؛ خواستار توجه بیشتر به مولفه مشتری مداری شد.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست در این بازدید ضمن گفتگو با مشتریان باجه های پستی میزان رضایت آنها از خدمات پستی را جویا شد.
لیائی همچنین با کارکنان بخش‌های مختلف دیدار و گفتگو کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان ؛ خواستار همدلی و همراهی مضاعف آنان را روزهای پایانی سال شد.
شایان ذکر است در این‌بازدید خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به تهیه گزارشی از مردم و سنجش رضایت مشتریان پست در حضور مدیرعامل شرکت ملی پست پرداخت.

در این‌بازدید مدیران کل پاسخگویی به مشتریان؛ مهندسی عملیات پستی و پست استان ‌تهران نیز حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟