نیروهای مسلح، دژهای استوار مردم هستند


نیروهای مسلح، دژهای استوار مردم هستند

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان  مطرح کرد: طبق حدیثی از امام علی (ع)، نیروهای مسلح، دژهای استوار مردم هستند و امروز پس از 42 سال با عنایت خداوند، نیروهای مسلح کشور در تمامی مرزهای زمینی، هوایی و دریایی حرفی برای گفتن دارند.

سردار مظاهر مجیدی روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایرضمن قدردانی از زحمات نیروهای بسیج و سپاه و نیز مردم شریف و ولایت مدار شهرستان اظهار داشت: امام علی (ع) نیروهای مسلح را زینت مسئولان دانستند یعنی امروز یک نیروی مسلح قوی، افتخار تمامی مسئولان نظام است بطوریکه هر جا مقام معظم رهبری اراده کند، ما آنجا حضور خواهیم یافت.

وی با تاکید بر اینکه داعش نه برای سوریه و عراق بلکه برای ایران به وجود آمد، مطرح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اگر در خصوص داعش به موقع عمل نمی کردیم، در کرمانشاه و همدان با ما درگیر می شدند.

مجیدی ادامه داد: نیروهای مسلح فرمان حضرت آقا را بر روی چشمان خود گذاشته و با دفاعی جانانه، امروز امنیت کامل را برای مردم عزیز فراهم کردند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان با اشاره به سخن امام علی (ع) مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باعث عزت دین هستند، تصریح کرد: قبل از انقلاب بسیاری از ما مومن بودیم اما نمی توانستیم حدود الهی را در کشور جاری کنیم و پس از انقلاب با وجود نیروهای مسلح تحت فرماندهی امام خمینی (ره)، احکام اسلامی در منطقه جاری شد.

مجیدی به سخن امام علی (ع) مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باعث امنیت راه ها می شوند، اشاره و خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، دشمن تا نزدیکی همدان هم پیشروی کرد اما فداکاری و اقتدار نیروهای بسیجی، سپاه و نیروهای مسلح عزت مردم را فراهم و امنیت را در تمامی کشور برقرار کرد.

وی افزود: امام علی (ع) در آخرین جمله می‌فرمایند " مردم از این قدرت و اقتدار ایجاد شده توسط نیروهای مسلح بهره می گیرند." همانطور که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین افراد روی زمین و انتقام نیروهای مسلح از این افراد، آن ها با اینکه تجهیزات کافی داشتند اما پاسخی به این انتقام ندادند.

مجیدی عدم پاسخگویی کشور آمریکا به انتقام شهادت حاج قاسم را اقتدار ایجاد شده در کشور توسط سبزپوشان سپاه و بسیج دانست و اضافه کرد: امروز باید به خود ببالیم که در کشوری زندگی می کنیم که رهبر ما تمامی توطئه های دشمن را از دور رصد کرده و به ما می گوید که دشمن کجاست و آتش را باید به کجا بریزیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان بیان کرد: طبق فرمایشات امام خمینی (ره)، اگر در سراسر کشور آمریکا مسجد بسازند و بر روی مناره ها، شعار الله اکبر سر دهند، باور نکنید چرا که آمریکا شیطان بزرگ است پس باید تمام توان خود را برای این کشور بگذاریم.

وی ضمن قددانی از حضور پرشورمردم ملایر در پای صندوق های رای برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: عده ای که هشت سال سکوت کرده بودند، امروز شبهه ایجاد می کنند که چرا به طرف شرق رفتید در صورتیکه شعار نظام در ابتدای انقلاب، نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بوده است.

نیروهای مسلح، دژهای استوار مردم هستند

مجیدی با اشاره به سخن امام علی (ع) مبنی بر اینکه این افراد کلمه ی حقی را می گیرند اما دنبال باطل هستند، اظهار کرد: اگر امروز ما به سمت شرق رفتیم، مستقل عمل کرده و مشکل اقتصادی خود را رفع کردیم چرا که رییس جمهور کشور در کاخ کرملین که ۱۰۰ ها سال دین را عفیون جامعه معرفی می کرد، جلسه خود با رییس جمهور روسیه بعنوان یکی از ۵ قدرت جهان، تعطیل کرده و نماز را به جا می آورد.

وی با تاکید بر اینکه امروز کشور ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، اضافه کرد: اعتراض مردم هندوستان به پلیسی که به عکس حاج قاسم سلیمانی بی احترامی کرد، نشان دهنده ی عظمت جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان یادآور شد: افزایش خودسازی جامعه، جامعه سازی، دولت سازی و تقدم سازی چهار محور اصلی سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج است که توسط مقام معظم رهبری پیش بینی شده است.

مجیدی با تاکید بر ضرورت کمک به دولت در زمینه های مختلف اقتصادی، نهاده های دامی، مسکن و دیگر زمینه ها، تصریح کرد: طبق فرموده امام خمینی (ره)، ماحصل انقلاب، فراهم سازی زمینه برای ظهور حضرت مهدی (عج) است که برای دستیابی به این مهم، همه باید دست به دست یکدیگر دهیم.

وی با اشاره به اقدامات جهادی نیروهای بسیجی در دوران شیوع بیماری کرونا مانند تهیه و توزیع بسته های معیشتی، کمک به کادر درمان در بیمارستان ها و ضدعفونی معابر، افزود: امیدواریم سرهنگ علی اصغر فارسی، با تمام قوت کار خود را آغاز کند تا بتوانیم وظیفه و رسالتی را که نیروهای بسیج و شهدا بر دوش ما گذاشتند، در شهرستان ملایر اجرا کنیم.

نیروهای مسلح، دژهای استوار مردم هستند

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر نیز با بیان اینکه به واسطه حضور قدرتمند و همیشگی سپاه و بسیج این شهرستان و فرماندهی خوب سرهنگ حسینی، ملایر در بسیاری عرصه‌ها طی چند سال گذشته خوش درخشید، گفت: سپاه و بسیج از سرمایه‌های عظیمی همچون سرمایه معنوی و اجتماعی برخوردار است که باید در تمامی عرصه‌ها حفظ و تقویت شود.

حسین فارسی وجود روحیه ایثار، گذشت و تقوا در کنار سرمایه معنوی را عامل اقتدار نیروهای مسلح و هراس دشمنان دانست و ادامه داد: سپاه و بسیج متعلق به یک جناح و گروه خاص سیاسی نیست، بلکه متعلق به همه مردم است و همه را در خود جذب کرده است.

به گزارش ایسنا در این آئین، سرهنگ علی‌اصغر فارسی به عنوان سرپرست سپاه ناحیه ملایر معرفی شد و سرهنگ سیدجواد حسینی فرمانده سابق ملایر قرار است فردا به عنوان ناحیه سپاه همدان معرفی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟