عملیات اجرایی 13 طرح عمرانی و خدماتی در شادگان آغاز شد


عملیات اجرایی 13 طرح عمرانی و خدماتی در شادگان آغاز شد

آبادان - ایرنا - عملیات اجرایی 13 طرح عمرانی و خدمات‌ شهری با اعتبار 500 میلیارد ریال روز چهارشنبه در آیینی با حضور مسئولان محلی و استانی در شادگان آغاز شد.

به گزارش ایرنا سرپرست فرمانداری شادگان در آیین آغاز این طرح‌ها با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت مجموعه ورزشی پارک شهرک شهید منتظری با مشارکت بنیاد علوی گفت: طرح های عمران شهری و روستایی در شهرستانن شادگان در آستانه عید نوروز شتاب گرفته است.

امید صبری پور ، بهسازی و روکش آسفالت شهرک شهید منتظری، بهسازی و روکش آسفالت منطقه چومه سیدعلوان، روکش آسفالت خیابان‌های حُر و ایثارگران و کاشت نخل‌ در بلوار فتح المبین همچنین کف پوش گذاری این بلوار در کنار نصب تابلوهای مزین به تصاویر شهدا با مشارکت بنیاد شهید از جمله طرح های برنامه ریزی شده در راستای عمران شهری و روستایی در شادگان می باشند که عملیات اجرایی آنها از دامروز آغاز شد.

وی بازسازی مجموعه شهربازی پارک شهر، نصب و راه‌اندازی آب نمای میدان امام(ره) و نیز احداث ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی در سطح پارک‌های شهر از دیگر طرح ها برشمرد و گفت: بهسازی و آسفالت فاز سه خیابان سعدی، رنگ آمیزی جدول، بلوار، میادین و پارک‌های سطح شهر نیز در شادگان آغاز شده است.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: برخی از این طرح ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و برخی دیگر نیز در نیمه اول سال آینده افتتاح می شود.

صبری‌پور روند اجرای پروژه‌های مختلف در شهر شادگان را مطلوب دانست و بیان کرد: در راستای خدمت به مردم عملیات اجرایی طرح های مختلف عمران شهری در شادگان شروع شده است.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی