انهدام 61 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف 20 تن مواد مخدر در البرز


انهدام 61 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف 20 تن مواد مخدر در البرز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: امسال حدود 20 تن انواع مخدر در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 10 درصد افزایش داشته است .

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی سلیم پور روز چهارشنبه ۲۷ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: از اابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون حدود ۲۰ تن انواع مخدر در سطح استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است .

وی افزود: از مجموع مواد مخدر کشف شده حدود ۱۲ تن توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده و بقیه درعملیات‌های مشترک در استان های مختلف کشور بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز اضافه کرد: در این مدت ۷۰۹ قاچاقچی و ۵۹۲۳ توزیع کننده و خرده فروش دستگیرشدند.

این مقام انتظامی افزود: همچنین طی سال جاری ۶۱ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی و یک ۱۲۷۱دستگاه خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف شده است.

سرهنگ سلیم پور در بخش دیگری از سخنان خود از جمع آوری ۱۵۴۱ معتاد متجاهر در سال جاری اشاره کرد و افزود: این جمع آوری ها در ۱۶ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف استان البرز صورت گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز با بیان اینکه معتادان جمع آوری شده به کمپ های ماده ۱۵ و ۱۶ منتقل شدند، تاکید کرد: پلیس این استان آمادگی کامل برای جمع اوری معتادان متجاهر را در صورت همکاری دستگاه های ذیربط را دارد.

وی خاطرنشان کرد که یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و خانواده ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر با مراقبت بیشتر از فرزندان خود هستند.

این مقام مسئول به اجرای طرح های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف در حال اجرا است که به صورت مستمر در مناطقی مثل حصار، مهدی آباد و ملک آباد با برنامه ریزی های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می شود.

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدرالبرز با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می کند و اجازه نمی دهد که جامعه از سوی این افراد نا امن شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قربانی