رابطه عاشقانه روماریو با دختر معروف اینستاگرام + عکس


روماریو اسطوره فوتبال برزیل که با این تیم قهرمان جام‌جهانی شده، فاش کرد با یک مدل و اینفلوئنسر اینستاگرامی که 25 سال از خودش کوچک‌تر است رابطه دارد.

اسطوره برزیلی روماریو فاش کرد که با اینفلوئنسری که ۲۵ سال از خودش کوچکتر است قرار عاشقانه می‌گذارد. این مرد ۵۶ ساله عکسی از خودش به همراه مارسله سئولین ۳۱ ساله در جشنواره رپ پست کرد.

مارسله و روماریو، که در سال ۱۹۹۵ از همسرش مونیکا سانتورو جدا شده بود، آخر هفته با هم به رستورانی روی پشت‌بام رفته بودند. آخرین نامزد معروف روماریو دختری بود که از خودش ۳۱ سال کوچک‌تر بود: آنا کارولین نازاریوی ۲۲ ساله.

روماریوی ۵۶ ساله که در ریودوژانیرو متولد شده بود از همسران مختلفش ۶ فرزند دارد، از جمله پسری که حاصل رابطه نامشروعش با یک هنرپیشه معروف بود، در زمانی که هنوز با همسر دومش دانیله فاواتو زندگی می‌کرد. این مهاجم که یکی از برترین تمام‌کننده‌های فوتبال در تاریخ بوده است، رافائل فاریای ۱۹ ساله را پس از آزمایش DNA به عنوان پسر خود به رسمیت شناخت.

رابطه عاشقانه روماریو با دختر معروف اینستاگرام + عکس

هم‌تیمی سابق روماریو در تیم ملی برزیل، رونالدو به تازگی او را متهم کرد به اینکه تا ساعت ۵ صبح او را در مهمانی‌ها نگه می‌داشت تا خسته بشود و جایگاهش در ترکیب اصلی تیم را بدزدد!

تصور می‌شود که روماریو و نامزد جدیدش رابطه خود را از ماه‌ها قبل به صورت مخفیانه آغاز کرده بودند و در روزهای اخیر تصمیم گرفتند رابطه را علنی کنند. او پیش از این مارسله را به فرزندانش معرفی کرده بود.

او فعالیت سیاسی خود را در سال ۲۰۱۰ و زمانی که به عنوان معاون حزب سوسیالیستی برزیل انتخاب شد، آغاز کرد. سپس در سال ۲۰۱۴ به عنوان سناتور انتخاب شد و در سال ۲۰۱۷ وفاداری خود را به حزب چپ دیگری تغییر دارد.

رابطه عاشقانه روماریو با دختر معروف اینستاگرام + عکس

این بازیکن برزیلی با نام کامل روماریو دسوزا فاریا، در سال ۲۰۰۴ در لیست ۱۰۰ نفره بهترین بازیکنان زنده فیفا قرار گرفت. و همچنین پس از پله، نیمار و رونالدو در رتبه چهارم برترین گلزنان تیم ملی برزیل قرار دارد.

در ماه دسامبر، روماریو و رونالدینیو در مسابقات ساحلی ریودوژانیرو نشان دادند که هیچ‌یک از مهارت‌هایی که باعث شد تا بهترین فوتبالیست‌های جهان در نسل خود باشند را از دست نداده‌اند. این بازیکنان بازنشسته با نمایش چشمگیر خود تماشاگران را به حیرت واداشتند و علیرغم اینکه رقیب یکدیگر بودند همدیگر را در آغوش گرفتند و یکدیگر را تشویق کردند.

منبع: خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان