هشدار جدی مدیر تیم مطرح لیگ برتری به سرمربی استقلال


هشدار جدی مدیر تیم مطرح لیگ برتری به سرمربی استقلال

رسول کربکندی پیشکسوت و مدیر تیم فوتبال ذوب آهن مدعی شد تیمش اگر مثل بازی با استقلال باشد همه مسابقاتش را می‌برد و فرهاد مجیدی باید خویشتن‌داری می‌کرد. نوشته هشدار جدی مدیر تیم مطرح لیگ برتری به سرمربی استقلال...

هشدار جدی مدیر تیم مطرح لیگ برتری به سرمربی استقلال

رسول کربکندی : ذوب آهن مثل بازی با استقلال باشد همه مسابقاتش را می‌برد ؛ مجیدی باید خویشتن داری می‌کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 | 0:05
هشدار جدی مدیر تیم مطرح لیگ برتری به سرمربی استقلال

رسول کربکندی پیشکسوت و مدیر تیم فوتبال ذوب آهن مدعی شد تیمش اگر مثل بازی با استقلال باشد همه مسابقاتش را می‌برد و فرهاد مجیدی باید خویشتن‌داری می‌کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت که ذوب‌آهن اگر در همه مسابقاتش همانند دیدار با استقلال باشد می‌تواند پیروز و از این وضعیت خارج شود.

رسول کربکندی درباره شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت:

ذوب‌آهن بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام داد و حقش باخت نبود. این تیم موقعیت‌های خوبی داشت که به ثمر نرسید و توپ به تیر دروازه استقلال خورد و دروازه‌بان حریف هم خوب کار کرد. ذوب‌آهن بازی قابل قبولی انجام داد اما این مسابقه نمی‌تواند ملاک خوب یا بد بودن تیمی باشد؛ به دلیل اینکه ذوب‌آهن همیشه مقابل تیم‌های صاحب‌نام خوب بازی می‌کند. مهم این است این تیم مقابل تیم‌هایی هم‌طراز خودش امتیاز بگیرد؛ چون به بازی خوب امتیاز داده نمی‌شود و تیم تارتار باید از فرصت‌ها خوب استفاده کند و راحت گل نخورد.

وی افزود:

ذوب‌آهن باید استحکام خط دفاعی خودش را بیشتر کند و کیفیت بازی با استقلال تهران را به بازی‌های دیگر هم انتقال دهد. این تیم اگر همینطور بازی کند می‌تواند تمام مسابقات را ببرد. همیشه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه مضاعفی به تیم‌ها می‌دهد. اگر ذوب‌آهن بتواند همین کیفیت را به مسابقات دیگر انتقال دهد، می‌تواند از این وضعیت خارج شود.

پیشکسوت ذوب‌آهن در واکنش به اظهارات فرهاد مجیدی پس از بازی و بیانیه‌های دو باشگاه استقلال و ذوب‌آهن علیه یکدیگر،‌ تصریح کرد:

فکر می‌کنم کسی که این سؤال را پرسید کمی شیطنت کرد اگر چه یک مربی حرفه‌ای نباید اینطور حرف بزند. بیانیه‌های بعد هم از بازی هم در فوتبال ما مد شده است. فرهاد مجیدی که یک مربی حرفه‌ای است باید خویشتن‌داری می‌کرد و جواب بهتری می‌داد.

کربکندی در خصوص اقدام هیئت رئیسه فدرتسیون فوتبال برای عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم گفت:

اینکه باید فوتبال قانونمند و هیئت رئیسه در تصمیم‌گیری‌ها دخیل باشد درست است. یک فرد نمی‌تواند برای فوتبال کشور ما تصمیم بگیرد. باید کار گروهی خوب انجام شود تا بهترین بازدهی وجود داشته باشد اما در کل این اتفاقات زیبنده فوتبال ما نیست. رئیس و هیئت رئیسه باید به قدری همدل و همسو باشند که فوتبال کشور به جایگاه خوبی برسد؛ ولی این اختلافات نشان می‌دهد که مقابل هم قرار گرفتند و این برای فوتبال ما اصلاً خوب نیست.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان