آیا اجرای طرح رتبه‌ بندی معلمان دو ساله است؟


آیا اجرای طرح رتبه‌ بندی معلمان دو ساله است؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: در طرح جدید نظام رتبه‌ بندی معلمان برای سال‌ های ١4٠١ و ١4٠٢ در مجموع حداقل 50 هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص خواهد یافت.

آیا اجرای طرح رتبه‌ بندی معلمان دو ساله است؟

به گزارش راهبرد معاصر وزیر آموزش و پرورش گفت: در طرح جدید نظام رتبه‌بندی معلمان برای سال‌های ١۴٠١ و ١۴٠٢ در مجموع حداقل ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص خواهد یافت.

یوسف نوری در نشست با نمایندگان فرهنگیان شهرستان نیشابور گفت: در طرح جدید نظام رتبه‌بندی معلمان، برای سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در مجموع حداقل ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص خواهد یافت.

واکنش شورای نگهبان به لایحه رتبه بندی معلمان

پیش از این هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفته بود که دولت لایحه خودش درمورد رتبه بندی معلمان را قبول دارد و نشانه این است که آن را پس نگرفته است، مجلس نیز تصویب کننده این لایحه است. موضوع رتبه بندی معلمان در اسناد مختلف مثل سند تحول آموزش و پرورش، قانون برنامه ششم، قانون بودجه و حتی بودجه سال ۱۴۰۱ نسبت به آن پیش‌بینی شده است لذا این تکلیف قانونی است. ما نیز در شورای نگهبان با دو دسته ایراد مواجه هستیم یکی بار مالی و یکی دیگر غیرمالی، در این راستا فرهنگیان نیز نسبت به آن مواردی را مطرح می‌کنند.

ماجرای نامه مخالفت دولت با رتبه بندی معلمان چه بود؟

‏روز گذشته نامه‌ای با عنوان مخالفت دولت با مصوبه مجلس درباره رتبه بندی معلمان در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد دولت با اختصاص بودجه برای این لایحه مخالف است.

سخنگوی دولت در توییتر به این نامه واکنش نشان داد و آن را جعلی خواند.
علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏نامه منتشر شده در خصوص مخالفت با طرح رتبه‌بندی معلمان جعلی است.»
شماره نامه و تاریخ نامه‌ای که برای رتبه بندی منتشر شده است با مصوبه‌ای در مورد وزارت بهداشت که معاون اول رئیس جمهور آن را امضا کرده است، یکی است./اندیشه معاصر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس