اینزاگی: لیورپول یکی از دو تیم برتر اروپاست/ اینزاگی: لیورپول یکی از دو تیم برتر اروپاست


اینزاگی: لیورپول یکی از دو تیم برتر اروپاست/ اینزاگی: لیورپول یکی از دو تیم برتر اروپاست

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از شکست برابر لیورپول از عملکرد بازیکنان تیمش تقدیر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان به مصاف اینتر رفت و موفق شد با دو گل از سد این تیم عبور کند.

صدرنشین لیگ ایتالیا تا دقایق پایانی توانست برابر حریف قدرتمندش مقاومت کند اما در نهایت طلسم دروازه این تیم باز شد و دو گل دریافت کرد تا چشم انتظار بازی برگشت باشد.

اینزاگی پس از پایان بازی به آمازون پرایم ایتالیا گفت:« ما امیدواریم که هر بازی با لیورپول روبه‌رو نشویم! من خوشحالم و به این تیم افتخار می‌کنم. متاسفانه در بهترین دقایقی که در بازی داشتیم نتوانستیم به گلی که شایسته آن بودیم برسیم و پس از آن لیورپول بود که موفق شد دروازه ما را باز کند.»

اینزاگی: لیورپول یکی از دو تیم برتر اروپاست/ اینزاگی: لیورپول یکی از دو تیم برتر اروپاست

این مربی ایتالیایی با تمجید از عملکرد تیمش اضافه کرد:« ما مطمئنا شایسته اتفاقات بهتری بودیم اما این عملکرد نشان می‌دهد که اتفاقات خوبی در آینده در انتظار ما است. لیورپول یکی از دو تیم برتر در اروپا است. اینتر به‌خوبی برابر این تیم ایستادگی کرد و ما باید نتیجه بهتری را به‌دست می‌آوردیم.»

او با اشاره به درخشش بازیکنانش در این دیدار و مقاومتی که برابر شاگردان کلوپ از خود نشان دادند اظهار داشت:« اظهارنظر پس از کسب چنین نتیجه‌ای دشوار است اما این باید نقطه عطفی برای اینتر در این سطح باشد. من فکر می‌کنم لیورپول قدرتمندترین حریفی است که در این فصل با آن روبه‌رو شده‌ایم.»

اینتر که به‌عنوان تیم دوم و پس از رئال مادرید موفق شد بعد از سال‌ها دوری از مرحله حذفی لیگ قهرمانان به مرحله یک‌هشتم رقابت‌های فصل جاری صعود کند، حالا باید در بازی برگشت در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول برود و به نظر می‌رسد که کار سختی را در پیش داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس