توقیف بوگاتی شیرون سوپر اسپرت +300 به خاطر نداشتن پلاک


توقیف بوگاتی شیرون سوپر اسپرت +300 به خاطر نداشتن پلاک

داشتن پلاک خودرو در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله انگلستان اجباری است. حتی اگر این خودرو به یکی از اعضای سابق اتحادیه اروپا تعلق داشته و یکی از سریع‌ترین خودروهای موجود در جهان باشد!صاحب یک...

داشتن پلاک خودرو در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله انگلستان اجباری است. حتی اگر این خودرو به یکی از اعضای سابق اتحادیه اروپا تعلق داشته و یکی از سریع‌ترین خودروهای موجود در جهان باشد!

صاحب یک بوگاتی شیرون سوپر اسپرت +300 به دلیل نداشتن پلاک اجباری در جلوی خودرو توسط پلیس لندن متوقف شد. هرچند جریمه 135 دلاری برای صاحب این ماشین چهار میلیون دلاری که تنها 30 دستگاه از آن ساخته شده، همانند برداشتن یک لیوان آب از دریاست!

البته می‌توان درک کرد که چرا راننده از تعبیه پلاک خودداری کرده است. الحق که این زیبای سیاه‌رنگ بدون پلاک ظاهر بهتری دارد. شیرون سوپر اسپرت +300 با فرمان سمت چپ یکی از هشت مدل سفارشی است که چندی ماه پیش توسط کمپانی بوگاتی عرضه شد.

توقیف بوگاتی شیرون سوپر اسپرت +300 به خاطر نداشتن پلاکهشت مدل سفارشی شیرون سوپر اسپرت

این خودرو به آپشن Sky View مجهز بوده و به همین دلیل کمی خاص‌تر از مدل‌های سفارشی دیگر به نظر می‌رسد. دو پنل شیشه‌ای ثابت در بالای سر راننده و سرنشین جلو جاسازی شده‌اند. این شیشه نازک چهارلایه، فضای سر را به اندازه 2.7 در مقایسه با شیرون معمولی افزایش داده است.

نکته جالب دیگر درباره خودرو این است که در هنگام خاموش شدن، اسپویلر عقب به جای اینکه در یک مرحله با بدنه هم‌تراز شود، به تدریج به سمت پایین حرکت می‌کند. این هیولای پرقدرت 489 اسب بخاری تنها مسافتی حدود 367 کیلومتر را طی کرده و همانند 29 مدل دیگر، از ترکیب رنگ‌های مشکی و نارنجی در نمای بیرون و درون آن استفاده شده است.

با روشن کردن موتور 16 سیلندره، صدای مهیجی به گوش می‌رسد. اگر به خاطر داشته باشید، بوگاتی اعلام کرد که دیگر تمایلی به ثبت رکورد سرعت جدید ندارد. به همین خاطر شیرون سوپر اسپرت +300 سریع‌ترین خودروی کمپانی مولشایمی در نظر گرفته می‌شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید