ماسک ضد چروک پیشانی + مواد طبیعی برای ساخت ماسک طبیعی صاف کردن پوست پیشانی


ماسک ضد چروک پیشانی یکی از روش هایی است که می توانید در منزل بدون هیچ نوع هزینه اضافه ای، نتیجه خوبی داشته باشید و چروک های روی پیشانی را صاف کنید. تمام افراد وقتی که به آینه نگاه می کنند چروکهای پیشانی را می بینند که در افراد بزرگسال نشان دهنده بالا رفتن سن […] نوشته ماسک ضد چروک پیشانی + مواد طبیعی برای ساخت ماسک طبیعی صاف کردن پوست پیشانی...

ماسک ضد چروک پیشانی یکی از روش هایی است که می توانید در منزل بدون هیچ نوع هزینه اضافه ای، نتیجه خوبی داشته باشید و چروک های روی پیشانی را صاف کنید.

تمام افراد وقتی که به آینه نگاه می کنند چروکهای پیشانی را می بینند که در افراد بزرگسال نشان دهنده بالا رفتن سن است و در بعضی از جوانان هم مشاهده می شود که بعضی از عوامل مانند خستگی و استرس باعث ایجاد چروکها می شود. در این مطلب می خواهیم چند نوع ماسک طبیعی برای مبارزه کردن با چروک پیشانی را به شما معرفی کنیم.

ماسک ضد چروک پیشانی برای صاف کردن پوست

روشهای زیادی برای صاف کردن پوست و جوان کردن چهره وجود دارد که با استفاده از ماسکهای خانگی می توانید از شر چروک پیشانی خلاص شوید.

استفاده از وازلین

وقتی که پوست دچار خشکی می شود الاستین پوست از بین خواهد رفت و باعث چین و چروک می شود، وازلین این مشکل را حل می کند و ماساژ وازلین روی چروکهای ایجاد شده روی پیشانی خیلی تاثیر می گذارد. پس از شستن صورت، کمی وازلین روی پیشانی خود بزنید و آن را ماساژ دهید تا چربی آن جذب پوست شما شود و از شر چین و چروک خلاص شوید.

استفاده از روغن زیتون و روغن نارگیل

روغن زیتون به تنهایی برای چروکهای پیشانی تاثیر می گذارد ولی بهتر است با روغن نارگیل ترکیب شود برای این روش، چند قطره روغن زیتون را گرم کنید و با چند قطره روغن نارگیل ترکیب نماید و به مدت 10 دقیقه روی چروکهای پیشانی قرار دهید و به صورت رو به بالا و رو به پایین ماساژ دهید.

ماسک ضد چروک پیشانی + مواد طبیعی برای ساخت ماسک طبیعی صاف کردن پوست پیشانی

استفاده از مرکبات به عنوان ماسک

استفاده کردن از میوه هایی که دارای ویتامین ای و سی هستند نقش زیادی در سلامت پوست دارند و پوست را صاف می کنند، 60 میلی لیتر آب پرتقال تازه را بگیرید و با آرد مخلوط نمایید تا حالت خمیری شود و این خمیر را بر روی چروکهای پیشانی بگذارید و پس از 20 دقیقه با آب گرم بشویید.

استفاده ار ژل آلوئه ورا با سفیده تخم مرغ

دیگر روش برای جلوگیری از چروک روی پیشانی استفاده از ترکیب سفیده تخم مرغ و آلوئه ورا است، تخم مرغ و آلوئه ورا هر دو دارای ویتامین E هستند، این دو مواد را با هم ترکیب کنید تا حالت خمیری بگیرد و این خمیر را روی پیشانی قرار دهید و پس از 15 دقیقه آن را با آب ولرم بشویید.

ماسک ضد چروک پیشانی + مواد طبیعی برای ساخت ماسک طبیعی صاف کردن پوست پیشانی

ماسک گلاب، شیر و روغن کرچک

این ماسک ضد چروک پیشانی باعث سفت شدن پوست می شود و چین و چروکهای پیشانی را کاهش می دهد. برای تهیه کردن این ماسک 2 قاشق غذاخوری روغن کرچک، 2 قاشق غذاخوری گلاب و سه قاشق غذاخوری شیر را درون کاسه ای مخلوط نمایید و با استفاده از پنبه آن را روی پیشانی قرار دهید و پس از مدت 15 دقیقه بشویید این ماسک را یک بار استفاده کنید، جواب دهی کامل را ندارد و باید هر شب قبل از خوابیدن انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

ماسک هویج و سفیده تخم مرغ

ماسک هویج و سفیده تخم مرغ دارای ویتامین، مواد معدنی و دارای آمینو اسید است و نقش موثری در حفظ کلاژن دارند. برای تهیه کردن ماسک آب 2 عدد هویج را بگیرید و با سفیده تخم مرغ خلوط کنید و روی خطوط پیشانی به مدت 20 دقیقه بگذارید و با آب سرد بشویید و برای اینکه به نتیجه دلخواه برسید این کار را 3 بار در هفته انجام بدهید.

ماسک ضد چروک پیشانی + مواد طبیعی برای ساخت ماسک طبیعی صاف کردن پوست پیشانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش صورت و سلامت پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل