فرماندار: تنگستان رتبه نخست مقاوم سازی مسکن را در استان بوشهر کسب کرد


فرماندار: تنگستان رتبه نخست مقاوم سازی مسکن را در استان بوشهر کسب کرد

بوشهر- ایرنا- فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: تنگستان درحوزه مقاوم سازی و احداث مسکن روستایی با 86 درصد انعقاد قرار داد در این استان رتبه نخست را کسب کرده است.

به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز پنجشنبه در نشست طرح ملی مسکن شهرستان تنگستان افزود: ۳۵۰ نفر از ثبت نام کنندگان در نهضت ملی جهش تولید مسکن در این شهرستان پس از احراز و پالایش واجدان شرایط شناخته شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به ثبت انجام شده از سوی مردم برای احداث مسکن ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان تنگستان همکاری و همراهی لازم را با متقاضیان احداث مسکن نهضت ملی جهش تولید داشته باشند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان هر ۲ هفته یک بار گزارشی از روند ثبت نام، پیشرفت و کاراحداث نهضت مسکن ملی در هر سه شهر تنگستان به جلسه ارائه کند.

لطفی با اشاره به اینکه بیشترین ثبت نام‌های نهضت ملی جهش تولید مسکن درشهر اهرم است گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان با همکاری شهرداران شهرهای اهرم، آباد و دلوار نسبت به اطلاع رسانی لازم در زمینه آغاز عملیات اجرایی این نهضت در شهر اهرم داشته باشد.

وی افزود: نیاز است درباره تعیین تکلیف زمین طرح ملی مسکن درشهرآباد دفتربرنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، شهرداری آباد، امور اراضی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و سایر دستگاهای ذیربط در این شهرستان ظرف یک هفته هر قدامی که لازم است، انجام شود.

فرماندار تنگستان افزود: در حوزه خود مالکی در احداث منزل مسکونی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی شهرستان با متقاضیان همکاری و همراهی لازم داشته باشند.

لطفی همچنین در نشست پیشگیری از سرقت در تنگستان ضمن تقدیر از نیرو های انتظامی خادمان گشت رضویون در این شهرستان اظهارداشت: نیازهای نیروی گشت رضویون با همکاری و همراهی شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها بر طرف می‌شود.

وی بیان کرد: با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده با مدیریت کامل از سوی مردم و دستگاه‌های اجرایی مسائل و مشکلات درحوزه امنیتی از بین می‌رود.

فرماندارتنگستان ادامه داد : با توجه به وجود بعضی نقاط که ممکن است حادثه ای رخ دهد تلاش می‌شود ضمن بررسی راه‌های تخلف را قبل از حادثه گرفته و پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به تاثیر گشت‌های محله محور با محوریت سپاه و بسیج گفت: این طرح با مشارکت نیروی انتظامی، سپاه و بسیج برای رفع احساس نا امنی در سطح مناطق اجرا شده تا به این وسیله خلاء ناشی از نبود نیروهای امنیتی و نظامی پوشش داده و مناطق شهری و روستایی برای متخلفان نا امن شود که در این راستا تمام توان اداری شهرستان نیز پای کار است.

لطفی یاد آورشد: از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی تنگستان خواست اطلاعات لازم را در اختیار نیروهای گشت رضویون در شهرها و روستاهای شهرستان قرار دهند.

فرماندارتنگستان افزود: بخشداران مرکزی و دلوار با همکاری و همراهی دهیاران و شوراها از گشت های رضویون درسطح شهرستان پشتیبانی و حمایت کنند.

وی بیان کرد: شهرداری‌های هر سه شهر شهرستان ودهیاران روستاهای بخش مرکزی و دلوار وظیفه دارند نسبت به نصب دوربین‌های پایش تصویری در سطح شهر و روستاها را در اولویت مکان‌های ورودی و خروجی شهر و روستا بدانند و در اختیار دستگاه‌های ذیربط قرار دهند.

در این آیین سروان عبدالرحیم ترغو و جعفر خورند ه بعنوان فرماندهان پاسگاه های انتظامی بخش دلوار و چاه تلخ معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها