خبر ناگوار برای بیت کوین: سقوط به 10 هزار دلار و سپس حرکت به سمت صفر؟!


خبر ناگوار برای بیت کوین: سقوط به 10 هزار دلار و سپس حرکت به سمت صفر؟!

شف معتقد است، در صورتی که نمودار دو قله تکنیکال برای بیت کوین تکمیل شود کف قیمت واقعی بیت کوین صفر خواهد بود.


یک کارشناس اقتصادی در آمریکا پیش بینی کرده که بیت کوین یک بار دیگر سقوط خواهد کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از راشا تودی، پیتر شف، کارشناس اقتصادی آمریکایی، دوباره در توییتر تاکید کرد که بیت کوین ارزشی نداشته و در مسیر یک سقوط دیگر قرار دارد و در همین مسیر بیت کوین تا ۱۰ هزار دلار و یا حتی کمتر سقوط خواهد کرد.

شف در توییتر نوشت با در نظر گرفتن نمودار قیمتی بلند مدت بیت کوین، زمانی که این دارای مجازی کف ۳۰ هزار دلار را بشکند تصور کنید که تا چند هزار دلار پایین خواهد رفت.

وی معتقد است، سقوط تا ۱۰ هزار دلار محتمل به نظر می‌رسد، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهیم رقم ۱۰ هزار دلار را کف قیمت بیت کوین در نظر بگیریم.

شف معتقد است، در صورتی که نمودار دو قله تکنیکال برای بیت کوین تکمیل شود کف قیمت واقعی بیت کوین صفر خواهد بود.

به اعتقاد پیتر شف در حال حاضر نمودار قیمت بیت کوین نشان دهنده اندیکاتور دو قله است و این روند نشان می‌دهد که بازار نزولی سنگینی خواهیم داشت.

شفت که مدیر عامل موسسه سرمایه‌گذاری یورو پسیفیک است بارها نسبت به ارزهای مجازی بدبینی خود را ابراز کرده و هنوز معتقد است که بیت‌کوین یک حباب بزرگ است و به زودی خواهد ترکید و مردمی که آن را خریده و نگه داشته‌اند، همه چیزشان را از دست خواهند داد.

وی به پیش بینی بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ معروف است و دو سال پیش هم دسترسی خود به کیف پول دیجیتال‌اش را از دست داد و گفت که دیگر رمز عبور ورود به سامانه‌اش کار نمی کند. وی در آن زمان گفته بود که من می‌دانستم خرید بیت کوین کار اشتباهی بوده است، اما فکر نمی کردم این قدر بد باشد.

توجه: آنچه خواندید صرفا نگاه یک تحلیلگر است. هر کسی باید بر اساس شناخت و تحلیل و برنامه ریزی خود، وارد بازار کریپتو شود یا از آن خارج شود. مراقب نوسانات بازار باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه احسان خواجه امیری