عنایتی: با کوچکترین اشتباه مقابل سپاهان سخت تنبیه می شویم/ به بحث شکایت از استقلال ورود نمی کنم


عنایتی: با کوچکترین اشتباه مقابل سپاهان سخت تنبیه می شویم/ به بحث شکایت از استقلال ورود نمی کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی سنگینی است. مقابل تیمی بازی داریم که از نظر شخصیتی و ساختاری قوی است. یکی از باشگاه...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی سنگینی است. مقابل تیمی بازی داریم که از نظر شخصیتی و ساختاری قوی است. یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران است،با کوچکترین اشتباه ممکن است سخت تنبیه شویم.بازی رفت هم گل بدی خوردیم.

سرمربی هوادار افزود: می‌دانیم که سپاهان جزو دو سه باشگاه حرفه‌ای در فوتبال ایران است. با مدیریت قوی و شرایط خوب و بازینان بین‌المللی. می‌دانیم کار سختی داریم. ما در بازی رفت دقیقه 85 گل ناجوری خوردیم. ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

وی در مورد اینکه در پایان فصل چه جایگاهی برای تیمش تصور می‌کند، گفت: برنامه‌ریزی در بدو ورود به لیگ برتر این است که در لیگ برتر بمانیم. ما دست از تلاش برنمی‌داریم و تلاش می‌کنیم در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشیم و به این مهم برسیم. آنچه مسلم است اینکه سال اول باید در لیگ برتر بمانیم و تمام توانمان را به کار بگیریم.

عنایتی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت:‌بازیکن محرومی نداریم اما شجاعیان و قاضی مصدومان ما هستند و بقیه بازیکنان شاداب و سرحال آماده بازی هستند.

سرمربی هوادار در مورد بازگشت تیم هوادار به تهران برای میزبانی از حریفان گفت:‌اول باید از دوستان خوبم در کرج تشکر کنمم آنها نیم‌ففصل اول میزبان ما بودند و هر چه در توانشان بود انجام دادند، اما واقعیت این است که در چندهفته گذشته کیفیت زمین پایین آمده بود چون بازی‌های زیادی انجام می‌شد. با مدیریتی که مدیریت باشگاه داشت زمین را به تهران آورد و در ورزشگاه پاس قوامین میزبان هستیم. ان شاءالله که مشکل زمین حل شود. امیدوارم هر چه زودتر زمینی پیدا کنیم که بتوانیم سالیان سال از آن استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه خیلی از لیگ‌های برتری همین شرایط را دارند، گفت: تا عزمی جزم نباشد همین است. استادیوم داریم، اما اینکه این ورزشگاه‌ها دست چه کسی است و چه کار می‌کنند من اطلاعی ندارم و سررشته‌ای هم از آن ندارم. زمین‌های بسیار خوبی داریم که اگر بتوانیم بندی اضافه کنیم هر تیمی که در لیگ برتر می‌آید از این ورزشگاه‌ها استفاده کند مشکل حل می‌شود، اما نمی‌دانیم که این ورزشگاه‌ها چه جوری و چگونه از آنها استفاده می‌شود. بالاخره باید نهادی ورود کند تا این مشکل حل شود.

عنایتی در مورد عزل رئیس فدراسیون فوتبال که امروز توسط هیأت رئیسه فدراسیون رخ داد عنوان کرد: من نظر خاصی ندارم. بالاخره اتفاقی است که رخ داده.

سرمربی هوادار در مورد اینکه عملکرد عزیزی خادم را چطور دیدید گفت: ببینید! در مورد کسی اگر بخواهیم حرف بزنیم باید در مورد کارهایش ریز شویم. هیأت رئیسه حتما شرایط را خوب ندیده که این اتفاق افتاده. اصلا فکر نمی‌کردیم اینگونه شود. فکر می‌کردیم مثل قدیم همیشه یک خبری آمده و بعد هم تمام می‌شود و می‌رود اما مثل اینکه خیلی جدی بود. اما امیدوارم در بحث فوتبال جدی‌تر باشیم و کسی که رأس کار می‌آید با فکری بزرگ ظاهر شود و مطمئنا فوتبال ما در شرایط خاصی اول آسیاست، اما از نظر امکاناتی دهم آسیا هم نیستیم. در خیلی از کشورها عقب هستیم این شرایط باید تغییر کند. می‌توان اتفاقات بزرگ‌تری را رقم زد. 8، 9 وزشگاه استاندارد داریم که شرایط استاندارد دارند.

وی در پایان نشست خبری‌اش عنوان کرد: یک صحبت کوتاهی هم باید بکنم در مورد دوستانی که در صفحه شخصی من و در مورد شکایت من از استقلال می‌پرسند که باید بگویم من کاره‌ای نیستم. من سرمربی تیم هوادار هستم و تیم هوادار ساختار و باشگاه دارد. من به این مسائل ورود نمی‌کنم و تمام تمرکزم بر روی مسائل فنی است و هیچ رنگی هم زیباتر از آبی برای من نیست. نه به خاطر اینکه جایزه یا سمتی در باشگاه بگیرم ین حرف ها را بگویم.هوادار استقلالم و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. فقط این موضوع را مدام دوستان از من می‌پرسند که از استقلال شکایت کردی؟ من فقط مسئول فنی هستم و برای استقلال و هوادار خوبش آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط