383 نفر در ادارات خراسان شمالی استخدام می‌شوند


383 نفر در ادارات خراسان شمالی استخدام می‌شوند

بجنورد-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: 383  نفر از طریق آزمون استخدامی در دستگاه های اجرایی استان جذب می‌شوند که بیشترین آن در آموزش و پرورش است.

حسین فرجی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از روز گذشته آغاز شده و متقاضیان تا دوم اسفند ماه فرصت دارند با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان سنجش، نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه در این استان ۱۳ دستگاه اجرایی مجوز استخدامی دارند افزود: در این آزمون، آموزش و پرورش با ۳۲۶ نفر بیشترین سهم را در جذب نیرو به خود اختصاص داده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: این آزمون در ۲ مرحله برگزار می شود که در مرحله نخست مختص آموزش و پرورش و در مرحله دوم متقاضیان جذب در سایر دستگاه ها با هم رقابت می کنند.

به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سالی ۲ بار برگزار می شود.

۲۴ دستگاه اجرایی خراسان شمالی مشمول بودجه استانی اند که چهار هزار و ۵۶۷ پست سازمانی برای آنها تعریف شده است.

به گزارش ایرنا ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از روز گذشته از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان آغاز است.

آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه سال آتی و رشته‌های شغلی سایر دستگاه ها روز جمعه ۳۱ تیرماه سال آتی برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403