بازار رمزارزها قرمزپوش شد


بازار رمزارزها امروز قرمز است. بیت‌کوین به عنوان یک رمزارز تاثیرگذار بر بازار ارزهای دیجیتال امروز با حدود یک‌هزار دلار کاهش قیمت، به نرخ 43 هزار و 271 دلار معامله شد.

بازار رمزارزها امروز قرمز است. بیت‌کوین به عنوان یک رمزارز تاثیرگذار بر بازار ارزهای دیجیتال امروز با حدود یک‌هزار دلار کاهش قیمت، به نرخ ۴۳ هزار و ۲۷۱ دلار معامله شد.

به گزارش ایرنا، امروز اغلب ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار (به‌غیر از رمزازهای با قیمت ثابت) کاهش قیمت را تجربه کردند. بیشترین کاهش قیمت نیز مربوط به رمزارز «سولانا» است که نسبت به روز گذشته با کاهش حدود سه درصدی قیمت مواجه شد.

بر اساس رصد بازار رمزارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۴ امروز، بهای بیت‌کوین با کاهش حدود ۲ درصدی نسبت به روز گذشته به نرخ ۴۳ هزار و ۲۷۱ دلار معامله شد.

این ارز قدیمی و تاثیرگذار بازار رمزارزها که در ۲ هفته گذشته در کانال قیمتی ۴۲ تا ۴۴ هزار دلار در رفت و آمد بوده است.

بر اساس آخرین آمار، تعداد ارزهای دیجیتال جهان اکنون به ۱۷ هزار و ۶۲۰ رمزارز رسیده است که نسبت به روز گذشته ۳۵ رمزارز به این بازار افزوده شده است.

رفت و آمد اتریوم در کانال ۳ هزار دلار

اکنون سهم دامیننس (Dominance) بیت‌کوین از بازار رمزارزها به ۴۲ درصد رسیده و تسلط «اتریوم» در این بازار نیز ۱۸.۸ درصد است.

ارزش این بازار اکنون از یک‌هزار و ۹۵۴ میلیارد دلار عبور کرده و این در حالی است که حدود یک ماه قبل، ارزش بازار ۲ هزار میلیارد دلار را نیز پشت سر گذاشته بود.

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۸۲۰ میلیارد و ۸۲۴ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم به ۳۶۷ میلیارد و ۴۸ میلیون دلار رسیده است.

اتریوم امروز با کاهش حدود ۲ درصدی قیمت نسبت به روز گذشته، به نرخ ۳ هزار و ۶۵ دلار در بازار معامله شد.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو. اس. دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۴۲۲ دلار و ۸۵ سنت، ریپل (XRP) ۸۱ سنت، کاردانو (Cardano) یک دلار و ۷ سنت، سولانا (Solana) ۹۸دلار و ۸۱ سنت، آوالانچ (AVAX) ۹۳ دلار و ۲ سنت و ترا (Terra) ۵۵دلار و ۸۰ سنت معامله شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس