نگاه ویژه دولت سیزدهم خدمت به مردم و حل مشکلات آنان است


نگاه ویژه دولت سیزدهم خدمت به مردم و حل مشکلات آنان است

استاندار آذربایجان غربی گفت: یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم، حضور کارگزاران دولت در بین مردم و کار جهادی و انقلابی برای حل مشکلات مردم است.

محمدصادق معتمدیان امروز ۲۸ بهمن در ادامه سفر به میاندوآب در جمع نمازگزاران مسجد جامع چهاربرج با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم در خدمت به مردم و حل مشکلات آنان گفت: مدیران دولت سیزدهم خود را مقید می دانند تا به صورت جهادی و انقلابی با حضور میدانی در بین مردم از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بررسی و این مشکلات را حل کنند.

استاندار آذربایجان غربی اشاره به سفرهای شهرستانی و برنامه ریزی مناسب و با برنامه برای این سفرها گفت: برای تاثیرگذاری بیشتر سفرهای شهرستانی و تصویب مصوبات مناسب با قابلیت اجرا، قبل از سفر رسمی تیم های کارشناسی با حضور در شهرستان مسائل و مشکلات را احصا و در مرکز استان نیز راهکارهای حل این مشکلات ارائه می شود.

وی بررسی مسائل و مشکلات شهرستانها از نزدیک، دیدارهای چهره به چهره با مردم، بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه و استفاده از نظرات علما، نخبگان و دغدغه مندان هر منطقه برای توسعه استان را از اهداف و برنامه های سفرهای شهرستانی عنوان کرد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در سفرهای شهرستانی سعی می شود مشکلات پروژه های عمرانی که به دلایل مختلف اجرای آنها متوقف شده است را بررسی و راهکارهای لازم برای اجرای مجدد این پروژه ها ارائه شود.

معتمدیان با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان چهاربرج و حضور در جمع مردم میهمان نواز این شهرستان اظهار امیدواری کرد با نگاه ویژه دولت برای محرومیت زدایی و توزیع متوازن اعتبارات، شاهد شتاب در روند توسعه و آبادانی این شهرستان جدیدالتاسیس باشیم.

وی به تکمیل ساختار اداری در شهرستانهای باروق و چهاربرج نیز تاکید کرد و افزود: با تکمیل ساختار اداری در این دو شهرستان تازه تاسیس روند فعالیت های اداری مردم روانسازی خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!