اخبار کوتاه از شمال آذربایجان غربی


اخبار کوتاه از شمال آذربایجان غربی

ارومیه – ایرنا - اهداء تجهیزات پزشکی به ارزش دو میلیارد ریال در شوط، اختتامیه جشنواره عکس شهر من در پلدشت و اشتغال زندانیان در ماکو مهمترین اخبار کوتاه 24ساعت گذشته شمال استان آذربایجان غربی است.

دکتر عطاالله رضائیه آزادی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شوط روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به همت دو خیّر ۶۰ قلم تجهیزات پزشکی به مرکز جامع سلامت شهری "یولاگلدی" شهرستان شوط اهدا شد ارزش اقلام پزشکی اهدایی به مرکز جامع سلامت شهر «یولاگلدی» دو میلیارد ریال بود.

وی ادامه داد: امسال به همّت خیّرین این شهرستان ۱۴۰ قلم اقلام پزشکی اهدا شده است که ارزش ریالی این تعداد نیز بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده ضمن اینکه این میزان کمک در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو برابر شده است.

اختتامیه جشنواره عکس شهرمن در پلدشت

علی اکبر منصوری مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدشت در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشنواره عکس شهرمن بمناسبت دهه فجر به همّت سازمان منطقه آزاد ماکو واداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان برگزار شده بود.

وی افزود: تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره عکس شهرمن ۶۰۰ عکس بود و ۳۷نفر شرکت کننده ازشهرهای «ماکو»، «پلدشت» و «شوط» به این جشنواره آثار خود را ارسال کردند و از بین آنها، ۱۰نفر به عنوان نفرات برتر این جشنواره انتخاب شدند.

مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدشت اضافه کرد: شهرستان ما با پنج نفر برگزیده مقام اول، ماکو با چهار نفر و شوط با یک نفر برگزیده مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اشتغال زندانیان در ماکو

احمد علی خادم عرب باغی دادستان عمومی و انقلاب ماکو در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: امسال ۱۳۰ نفر از زندانیان ماکو در کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی شهرستان ماکو مشغول بکار شده اند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضائیه برای کاستن از آمار زندانیان و ایجاد اشتغال سالم و سازنده برای آنها این تعداد از زندانیان با همکاری کارفرمایان در واحدهای تولیدی مشغول بکار شده اند.

خادم از راه اندازی کارگاه تولیدی در داخل زندان ماکو در آینده نزدیک خبر داد و افزود: برای کمک به زندانیان و ایجاد اشتغال برای آنها بزودی این کارگاه شروع بکار خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ماکو، شوط و پلدشت از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی در داخل منطقه آزاد ماکو واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان