توقف خانگی بارسلونا مقابل ناپولی؛ لیگ اروپا هم درخطر!


حساس ترین دیدار پنجشنبه شب لیگ اروپا با تساوی بارسلونا برابر ناپولی همراه بود. به گزارش تابناک ورزشی، مرحله پلی آف رقابت های لیگ اروپا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارها بارسلونا در خانه به دیدار...

حساس ترین دیدار پنجشنبه شب لیگ اروپا با تساوی بارسلونا برابر ناپولی همراه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، مرحله پلی آف رقابت های لیگ اروپا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارها بارسلونا در خانه به دیدار ناپولی رفت که این دیدار برنده ای نداشت و با تساوی به پایان رسید.

پیوتر زیلنسکی در دقیقه ۲۹ برای تیم ایتالیایی گلزنی کرد تا نیمه اول با برتری ناپولی خاتمه یابد با این حال بارسلونا در نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد که فران تورس آن را تبدیل به گل کرد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در دیگر دیدار بوروسیادورتموند در خانه با نتیجه ۴ بر ۲ برابر گلاسکورنجرز اسکاتلند شکست سنگینی را متحمل شد تا امیدهایش برای صعود به دور بعدی کاهش یابد. در این دیدار بلینگهام و رافائل گوئررو برای زردپوشان آلمانی کردند. تاورنیر، مورلوس، زاگادو (گل به خودی) و لانداسترام برای رنجرز گلزنی کردند.

زنیت نیز در روسیه با نتیجه ۳ بر ۲ برابر رئال بتیس اسپانیا شکست خورد و شریف تیراسپول در خانه با ۲ گل براگا پرتغال را از پیش روی برداشت.

بازی‌های برگشت این مرحله از رقابت ها هفته آینده پنجشنبه ۵ اسفند برگزار می شود.

در ادامه این دیدارها چند دیدار دیگر برگزار می شود که در یکی از بازیها پورتو برابر لاتزیو قرا خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش