جمله انگیزشی پشت یک ماشین که زنی را به زندگی برگرداند


جمله انگیزشی پشت یک ماشین که زنی را به زندگی برگرداند

جمله انگیزشی نوشته شده در پشت خودرو از خودکشی یک فرد جلوگیری کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک دانشجوی نیوزیلندی بعد از سخنرانی به ماشینش برمی گردد که با یادداشتی روی شیشه جلوی خود مواجه می‌شود و با یک پست در شبکه‌های اجتماعی توضیح می‌دهد که چگونه ناخودآگاه جان یک غریبه را نجات داده است. براک لیسی، ۲۲ ساله، انتظار داشت یادداشتی که دوشنبه گذشته نوشته شده بود یک تخلف راهنمایی و رانندگی باشد یا کسی از نحوه پارک کردنش عصبانی باشد، بنابراین با عصبانیت آن را از شیشه جلو برداشت و بدون خواندن آن را به نقطه ای دور از چشمش پرتاب کرد.

به گزارش ۲۴.ae، دو ساعت بعد زن جوان نامه را خواند و از محتوای آن متعجب شد، زیرا صاحب خانه گفت که به قصد خودکشی از خانه خارج شده بود، اما منتظر نشانه‌ای برای خودداری از انجام نیت خود بود. این فرد در حالی که از کنار ماشین بروک رد می‌شد، با برچسبی که بروک پشت ماشینش چسبانده بود، مواجه شد. در پشت ماشین نوشته شده بود: "لطفا امروز به زندگیت پایان نده، اگر تو باشی دنیا بهتر می‌شود. "

جمله انگیزشی پشت یک ماشین که زنی را به زندگی برگرداند

جمله انگیزشی پشت یک ماشین که زنی را به زندگی برگرداند

بروک در حساب توییتر خود گفت: "من خیلی خوشحالم که این عبارت را روی ماشینم گذاشتم. من انتظار نداشتم که این عبارت جان کسی را نجات دهد." بروک که در گذشته از برخی مشکلات روانی رنج می‌برد، ۶۰۰ پوستر را در طول موج اول اپیدمی کرونا در ولینگتون نیوزلند طراحی کرد و تصمیم گرفت آن‌ها را در مکان‌های زیادی قرار دهد زیرا ممکن است دیگران ببینند و با این کار مقداری به افرادی که از مشکلات روانی رنج می‌برند، کمک کند.

او همچنین پاکت‌هایی را در نزدیکی قطارها، پل‌ها و مکان‌های عمومی در سراسر شهرش گذاشت که حاوی عبارات انگیزشی بود که خوش‌بینی به زندگی را تشویق می‌کرد. توییت بروک با واکنش‌های زیادی روبرو شد، زیرا پس از انتشار تصویر پوستر و پیام غریبه این دختر جوان پاسخ‌های مثبت زیادی را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید

آخرین یادداشت مشتری، ناجی جانش شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی