فینالیست‌های عنوان بهترین خودرو زنانه سال 2022 اعلام شدند


فینالیست‌های عنوان بهترین خودرو زنانه سال 2022 اعلام شدند

هر سال، رقابت‌های متعددی بین خودروها در نواحی مختلف جهان برگزار می‌شود. علاوه بر دسته‌بندی منطقه‌ای، معیارهای دیگری نیز برای تقسیم رقابت‌ها در نظر گرفته می‌شوند. ولی دسته‌بندی جالبی در بین این مسابقات وجود دارد که هیئت‌داوران آن را زن‌ها...

هر سال، رقابت‌های متعددی بین خودروها در نواحی مختلف جهان برگزار می‌شود. علاوه بر دسته‌بندی منطقه‌ای، معیارهای دیگری نیز برای تقسیم رقابت‌ها در نظر گرفته می‌شوند.

ولی دسته‌بندی جالبی در بین این مسابقات وجود دارد که هیئت‌داوران آن را زن‌ها تشکیل می‌دهند و به تازگی اسامی فینالیست‌های رقابت بهترین خودرو زنانه سال 2022 را اعلام کرده‌اند.

فینالیست‌های WWCOTY از لحاظ ایمنی، رانندگی، آسایش، فناوری، طراحی، بهره‌وری، تأثیر روی محیط‌ زیست و قیمت، برترین خودرو در گروه خود هستند.

باید اعتراف کرد که دسته‌بندی بهترین خودروی سال زنانه در جهان کمی عجیب است. به طور کلی شش نوع دسته‌بندی وجود دارد که دو نوع دسته‌بندی متعلق به SUV (شاسی‌بلند بزرگ و شاسی‌بلند خانوادگی) و یک دسته‌بندی برای Pure 4x4 برای خودروهای آفرود در نظر گرفته می‌شود.

نتیجه نهایی این رقابت در تاریخ 8 مارس مصادف با روز جهانی زن اعلام می‌شود. از آنجا که انتخاب بهترین خودروی سال زنانه یک رقابت جهانی است، خودروسازان کشورهای مختلفی مثل آمریکا، کره جنوبی، آلمان و فرانسه در آن شرکت دارند.

بدون هیچ حرف و سخن اضافه، لیست شش فینالیست در رقابت بهترین خودروی سال زنانه 2022 را در ادامه مشاهده می‌کنید. برنده اصلی در ماه مارس مشخص می‌شود.

- مدل شهری: پژو 308

- شاسی‌بلند خانوادگی: کیا اسپورتیج

- خودروی سایز بزرگ: فورد موستانگ Mach-E

- شاسی‌بلند بزرگ: بی ام و iX

- خودروی پرفورمنس: آئودی e-Tron GT

- پیکاپ و آفرود: جیپ رانگلر 4xe

فینالیست‌های عنوان بهترین خودرو زنانه سال 2022 اعلام شدندتوضیحات عکس

بد نیست بدانید که در رقابت COTY زنان سال 2022، در مجموع 95 خودرو شرکت داشته‌اند که بازه عرضه همگی آن‌ها بین 1 ژانویه تا 31 دسامبر سال 2021 بوده است. هیئت‌داوران نیز شامل 65 روزنامه‌نگار اتومبیلرانی زن می‌شود که از 40 کشور مختلف در 5 قاره جهان انتخاب ‌شده‌اند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | متلک یک دختر بچه به حامد آهنگی؛ مردم از خنده منفجر شدند