رویارویی رضا لک با شاگردان سابقش در تیم فوتسال کراپ


رویارویی رضا لک با شاگردان سابقش در تیم فوتسال کراپ

هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز شنبه با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز شنبه ۳۰ بهمن با برگزاری ۵ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ شروع می‌شود. همچنین تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون قرار است پیش از شروع هفته بیست و سوم روز جمعه در دیدار معوقه هفته بیست و دوم به مصاف هم بروند.

زندی بتن کلاردشت - کراپ الوند قزوین

شاگردان محمود خوراکچی در تیم فوتسال کراپ الوند تا قبل از شروع این دیدار با ۴۹ امتیاز در رده دوم قرار دارند و نماینده مازندران هم با کسب ۲۶ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر جای گرفته است.

سپاهان اصفهان - مقاومت البرز

سپاهان اصفهان تا پیش از بازی با مقاومت با ۲۷ امتیاز رده هفتم جدول را به خود اختصاص داده است و شاگردان فرهاد کشاورز در تیم مقاومت البرز هم با ۴۹ امتیازی که به دست آوردند در رده سوم جای گرفته اند.

سن ایچ ساوه - فولاد زرند ایرانیان

ساوجی‌ها در این دیدار مسعود محمدی دروازه بان ملی پوش خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. محمدی در بازی هفته گذشته برابر فرش آرا از زمین بازی اخراج شد و دیدار این هفته تیمش برابر فولاد را از دست داد. تیم فوتسال سن ایچ ساوه تا قبل از بازی با فولاد زرند با ۴۷ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است و شاگردان رضا کردی در تیم فولاد زرند هم با ۲۸ امتیاز بعد از سن ایچ رده ششم جدول را به خود اختصاص داده اند.

چیپس کامل مشهد - فرش آرای مشهد

در شهرآورد مشهد ۲ تیم چیپس کامل و فرش آرا روز شنبه به مصاف هم می‌روند. هر ۲ تیم در میانه جدول قرار دارند. تیم فوتسال چیپس کامل مشهد تا قبل از شروع هفته بیست و سوم با ۱۹ امتیاز در رده یازدهم جدول جای دارد و شاگردان قدرت بهادری در تیم فرش آرا هم با ۲۵ امتیاز رده نهم جدول را به خود اختصاص داده اند.

مجتمع فردوس قم - ملی حفاری اهواز

فردوس قم تا پیش از شروع این مسابقه با ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول جای گرفته و تیم ملی حفاری اهواز هم بعد از پیروزی که در بازی هفته گذشته به دست آورد هم اکنون با ۱۴ امتیار در رده سیزدهم است.

بیشتر بخوانید

عراقی زاده: از سرمربی تیم فوتسال مس سونگون شکایت می‌کنیم

همچنین دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان با شهروند ساری و مس سونگون برابر راگای تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته آینده ۴ اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)