کارآفرینی با سرمایه زیر یک میلیون تومان


کارآفرینی با سرمایه زیر یک میلیون تومان

حمیده محمدی، بانویی که با سرمایه زیر یک میلیون تومان توانسته است با تلفیق نقاشی و آینه کاری به درآمد زایی و اشتغالزایی برای 20 نفر برسد؛ کسی که بعد از یک فرآیند 30 روزه جواز کسب و کارش را گرفته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما درآمدزایی با سرمایه‌های حداقلی یک شعار نیست؛ برای بسیاری یک روش زندگی است؛ افرادی که نه فقط برای خود اشتغالزایی کرده اند بلکه برای دیگران هم مسبب ایجاد شغل شده اند.
مثل حمیده محمدی که با تلفیق نقاشی و آینه کاری و با ابزار ساده‌ای توانسته است قدم در مسیر مهارتی کم سرمایه بر بردارد.

خلق تابلو‌های تزئینی عنوان هنری است که حالا وسیله درآمدزایی و اشتغالزاییش شده؛ او می‌گوید: این هنر را به صورت رایگان و خودآموز از طریق ویدئو‌های آموزشی در فضای مجازی فرا گرفته ام و ابتدا در منزل سفارش می‌گرفتم و بعد از مدتی که تعداد سفارشهایم بالا رفت برای چند نفر در منزل شغل ایجاد کردم و پس از آن به فکر راه اندازی یک کارگاه کوچک خانگی افتادم.
خانم محمدی که مجوز کسب و کارش را از سازمان صنایع دستی و گردشگری گرفته است می‌گوید: با گرفتن این جواز توانستم نشان خودم را معرفی کنم و برای مشتریانم شناخته شوم و همین باعث پیشرفت کارم شد که البته اخذ این مجوز ۳۰ روز زمان برد که باید این مسیر برای کارآفرینان کوتاه شود.
او حالا بعد از گذشت ۴ سال علاوه بر فروش در سراسر کشور به صادرات آثار هنری اش در کشور‌های مختلف نیز رسیده است.
این کارآفرین می‌گوید: با گذر از روز‌های سخت و شکست‌ها میشود به موفقیت رسید؛ مهم این است که با انگیزه و تلاش مسیر حرفه‌ای خود را ادامه دهیم.
شما هم اگر صاحب کسب و کاری هستید می‌توانید، روایت مکتوب و تصویری خود از موانع موجود در مسیر دریافت مجوز‌های کسب و کار را به شماره ۰۹۱۲۱۴۸۷۱۶۹ در شبکه‌های مجازی و یا iribnews.ir@ ارسال کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط