افشای خصوصیات گوشی گلکسی A13 سامسونگ


افشای خصوصیات گوشی گلکسی A13 سامسونگ

گوشی گلکسی A13 سامسونگ با اتصال اینترنت 4G به بازار عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت سامسونگ در دسامبر پارسال از گلکسی A۱۳ ۵G رونمایی کرد و در افشای جدید خود اعلام کرد که نسخه ۴G این گوشی به زودی عرضه می‌شود.

به گزارش سایت gizmochina؛ گلکسی A۱۳ ۴G در سه نسخه ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار خواهد شد. قیمت این مدل‌ها به ترتیب ۱۸۰ یورو (۲۰۴ دلار)، ۲۰۰ یورو (۲۲۷ دلار) و ۲۲۰ یورو (۲۵۰ دلار) است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی روشن به کاربران عرضه خواهد شد.

گلکسی A۱۳ ۴G دارای چندین گواهینامه مانند FCC، BIS و Bluetooth SIG است. به گزارش سایت بنچمارک، گلکسی A۱۳ ۴G به تراشه اگزینوس ۸۵۰، ۳ گیگابایت رم و آخرین سیستم عامل اندروید ۱۲ مجهز خواهد شد. احتمالاً باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در آن قرار دارد که ممکن است از یک شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی کند.

گفته شده، این دستگاه مجهز به وای فای دو بانده و بلوتوث ۵.۰ خواهد بود. یک تصویر فاش شده از پنل پشتی آن که اخیراً منتشر شده نشان داد که این گوشی مجهز به پورت USB-C و یک جک ۳.۵ میلی‌ متری صدا است.

افشای خصوصیات گوشی گلکسی A13 سامسونگ
گفتنی است که گلکسی A۱ ۵G یک صفحه نمایش ال سی دی ۶.۵ اینچی HD+ ارائه می‌دهد. این گوشی دارای یک دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی) + ۲ مگاپیکسلی (عمیق) + ۲ مگاپیکسلی (ماکرو) است، افزون بر این گوشی جدید سامسونگ یک اسکنر اثر انگشت در کناره برای امنیت بیشتر دارد.

بیشتر بخوانید

رویداد MWC سامسونگ ۲۷ فوریه برگزار می‌شود

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق