شیائومی میکس فولد 2 احتمالا در فصل دوم 2022 معرفی می‌شود


شیائومی میکس فولد 2 احتمالا در فصل دوم 2022 معرفی می‌شود

براساس گزارشی جدید، انتظار می‌رود گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 2 در بازه‌ زمانی سه‌ماهه‌ دوم سال 2022 معرفی شود.

شیائومی سال گذشته از می میکس فولد به‌عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کرد و حالا این شرکت چینی درحال آماده شدن برای عرضه‌ نسل جدید این محصول است که احتمالاً میکس فولد ۲ نام خواهد داشت.

به گزارش گیزموچاینا، پیش از تأیید رسمی شیائومی، در چند ماه گذشته گزارش‌هایی درمورد برخی از مشخصات گوشی تاشو بعدی این برند دردسترس قرار گرفت و اکنون یک جدول زمانی احتمالی برای معرفی نسل بعدی گوشی تاشو شیائومی دراختیار داریم.

گزارش جدید دیجیتال‌چت استیشن نشان می‌دهد که گوشی تاشو میکس فولد ۲ می‌تواند در سه‌ماهه‌ دوم سال جاری روانه‌ بازار شود و این یعنی محصول مورد اشاره قبل از پایان ژوئن ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

اگر گزارش‌های قبلی واقعیت داشته باشند، نسل دوم گوشی میکس فولد شیائومی از صفحه‌نمایش ۸٫۱ اینچی با وضوح 2K بهره خواهد برد. همچنین گفته شده که هر دو نمایشگر داخلی و بیرونی این محصول از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی خواهند کرد.

علاوه‌براین پیش‌بینی شده که شیائومی این‌بار از پنل‌های جدید LTPO در پرچم‌دار تاشو بعدی خود استفاده خواهد کرد و این یعنی نسل بعدی میکس فولد از نرخ نوسازی تطبیقی نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ دقیقاً مشابه آنچه سامسونگ در گوشی‌های رده‌بالای خود ارائه کرده است.

میکس فولد ۲ به‌احتمال زیاد به تراشه‌ اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام مجهز خواهد شد و انتظار می‌رود از یک باتری با ظرفیت بالا بهره ببرد. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار برای میکس فولد بعدی می‌توان به پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع و همچنین شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

گفته شده شیائومی علاوه‌بر میکس فولد ۲ احتمالاً از یک گوشی تاشو دیگر به‌نام میکس فلیپ رونمایی خواهد کرد که این محصول درواقع رقیب مستقیم گلکسی زد فلیپ سامسونگ خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد