امبر هرد بازیگر آمریکایی از دخترش رونمایی کرد!


امبر هرد بازیگر آمریکایی از دخترش رونمایی کرد!

امبر هرد بازیگر آمریکایی با انتشار عکسی در پیج خود از دختر 10ماهه اش رونمایی کرد.

امبر هرد بازیگر ۳۵ ساله عکسی به همراه دخترش اوناق پیج هرد ۱۰ ماهه منتشر کرد و نوشت: من کوچک

امبر هرد با استفاده از رحم اجاره ای صاحب این فرزندش شده است.

امبر هرد بازیگر آمریکایی از دخترش رونمایی کرد!

اَمبر لارا هرد (انگلیسی: Amber Laura Heard؛ زادهٔ ۲۲ آوریل ۱۹۸۶) بازیگر آمریکایی است. او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در درام ورزشی چراغ‌های جمعه‌شب انجام داد. پس از نقش‌های کوچک در سرزمین شمالی و آلفا داگ، اولین نقش اصلی خودش را در فیلم همه پسران عاشق ماندی لین (۲۰۰۶) به نمایش گذاشت، وی مُدل و بازیگر سینما است و نخستین فعالیت او در سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامهٔ تلویزیونی سی‌دابلیو آغاز شد.

امبر هرد بازیگر آمریکایی از دخترش رونمایی کرد!

ازدواج

هرد در حالی که در سال ۲۰۱۱ فیلمبرداری خاطرات عجیب و غریب را انجام می‌داد، با جانی دپ آشنا شد و سال بعد آنها زندگی با یکدیگر را آغاز کردند. آنها در یک مراسم خصوصی مدنی در خانه خود در لس آنجلس در ۳ فوریه ۲۰۱۵ ازدواج کردند. طلاق هرد و دپ، در ژانویه ۲۰۱۷ نهایی شد و دپ موافقت کرد که ۷ میلیون دلار به امبر هرد بپردازد و نگهداری از دو سگ این زوج به امبر هرد سپرده شود. هرد اعلام کرده که این پول را به دو سازمان خیریه اهدا می‌کند. دادگاه بعدی این دو، در آوریل ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد

امبر هرد بازیگر آمریکایی از دخترش رونمایی کرد!

حواشی

داستان زندگی اَمبر هرد و جانی دپ به مدت ۱۵ ماه همانند داستان‌های تخیلی هالیوود بود. رسوایی‌های ایجاد شده پیرامون رابطه آن‌ها زندگی‌شان را به قصه‌های فیلم‌های رمانتیک شبیه کرده بود، نه زندگی واقعی.

برای مثال، در سال ۲۰۱۵ اَمبر هرد به استرالیا رفت تا همسرش را که بر پروژه فیلم «دزدان دریایی کارائیب» فعالیت می‌کرد، ملاقات کند. او دو سگ یورکشایر تریر نیز به همراه داشت. طبق قوانین استرالیا ورود حیوانات به این کشور مقررات سفت و سختی دارد. مقامات کشور خواستار قرنطینه اجباری این حیوانات بودند که دلیلش طبیعت خاص این قاره بود. اَمبر به همراه داشتن این سگ‌ها را تکذیب کرد و آن‌ها را قرنطینه نکرد؛ اما تصاویر سگ‌های او در صفحات اجتماعی و اینستاگرام دیده شد. طبق قوانین استرالیا این بازیگر باید ۱ میلیون دلار پرداخت می‌کرد و تا ده سال به زندان می‌رفت. البته همسرش از او حمایت کرد. جانی دپ رسوایی به راه انداخت و گفت که وزیر کشاورزی استرالیا مانند کسی است که مغزش از گوجه فرنگی تشکیل شده. درنتیجه این صحبت‌ها رسوایی بین‌المللی ایجاد شد و اَمبر هرد توانست با پرداخت جریمه از زندان رهایی یابد. این زوج همچنین مجبور شدند از دولت استرالیا عذرخواهی کنند.

امبر هرد بازیگر آمریکایی از دخترش رونمایی کرد!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403