دشمنان علیه ملت ایران جنگ ترکیبی به راه انداخته‌اند


دشمنان علیه ملت ایران جنگ ترکیبی به راه انداخته‌اند

ساوه - ایرنا - خطیب جمعه زرندیه گفت: جمهوری اسلامی و ملت ایران سردمدار آزادی‌خواهی و تقویت محور مقاومت در منطقه محسوب می‌شوند و بر این اساس، دشمنان علیه ما جنگی ترکیبی راه انداخته‌اند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» در خطبه‌های نماز جمعه شهر مامونیه، اظهار داشت: امروز ملت ما گرفتار یک جنگ ترکیبی توسط دشمنانی شده که دشمنی آنها نه فقط با ملت ایران بلکه با اسلام است و برای تامین منافع نامشروع خود در هر نقطه از دنیا هیچ موجودیتی برای ملت‌ها قائل نیستند.
وی ادامه داد: خصومت آنها در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران به عنوان محور جبهه مقاومت است و جنگی تمام عیار در حوزه‌های اقتصادی، اعتقادی و فرهنگی را آغاز نموده‌اند.
امام جمعه زرندیه افزود: لازم است که در این سه جبهه، ملت و مسئولان ما بیدار و هوشیار باشند.
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار تلویزیونی با مردم تبریز به مناسبت سالروز قیام تاریخی این شهر گفت: معظم له بر این مسأله تاکید داشتند که همگان بدانند دشمن در چه خطی حرکت می‌کند و چه چیزی را هدف گرفته است و از این رو باید در نقطه مقابل دشمن حرکت کنیم.
وی ادامه داد: ایشان همچنین بیان کردند که دشمن ملت را هدف گرفته و با ۲ حربه فشارهای اقتصادی و لجن پراکنی، تهمت زنی به مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و سپاه دنبال اهداف شوم خود است در حالی‌که این نهاد در پیشرفت انقلاب اسلامی اثرگذارند.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: در روزهای پایانی سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به سال پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از تولید نامگذاری شده، قرار داریم و باید عملکرد مجلس و دولت انقلابی در مسیر تحقق شعار سال تبیین شود.

امام جمعه زرندیه گفت: اقدامات دولت انقلابی در زمینه‌هایی چون کمک به سرداران و سربازان جبهه تولید، رفع موانع مسیر تولید و کاهش بروکراسی‌های اداری باید به اطلاع همگان رسانده شود.

وی گفت: قبل از برخورد با مفسدان اقتصادی باید با عوامل اصلی ممانعت از تولید در دستگاه‌های اجرایی کشور نیز برخورد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!