نحوه رفع نقص مندرجات کارت شرکت در آزمون دکتری 1401


نحوه رفع نقص مندرجات کارت شرکت در آزمون دکتری 1401

سازمان سنجش آموزش کشور، تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت و الزامات بهداشتی شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال 1401 را اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - کارت ورود به جلسه از تاریخ سوم اسفند در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت و آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ روز جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اگر متقاضیان مغایرتی در کارت ورود به جلسه شامل معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، مؤسسه فارغ‌التحصیلی مقطع کارشناسی‌ارشد، هیات علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

متقاضیان در صورتی که در بند‌های ۷ و ۱۳ (معلولیت و زبان خارجی) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند، لازم است در یکی از روز‌های چهار‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ و یا پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره ۲) مراجعه کرده و موضوع را پیگیری نمایند تا مشکل برطرف شود.

با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد؛ لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد ضروری است حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org (قسمت فرم ویرایش تقاضانامه آزمونها) مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنید.

تبصره: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده و یا تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ در مقاطع مذکور فارغ‌التحصیل می‌شوند، در این مرحله می‌بایست نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی (برای فارغ‌التحصیلان ۱۴۰۰/۱۱/۳۰) و یا میانگین نمرات واحد‌های درسی گذرانده شده (برای فارغ‌التحصیلان تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱) خود تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ اقدام کنند.

متقاضیان مذکور‌ می‌بایست اصل گواهی تکمیل و تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحد‌های گذرانده تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ را در زمان مصاحبه همراه داشته و ارائه کنند.

۲- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۸ (سهمیه ثبت‌نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد، برای متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران)، وزارت جهاد کشاورزی، ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (واحد‌های تابعه ستاد کل نیرو‌های مسلح) لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح نمایید تا در صورت تأیید نهایی توسط ارگان ذیربط، سهمیه برای شما اعمال گردد، در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

افرادی که در مرحله ثبت نام، متقاضی استفاده از سهمیه بوده‌اند، ولی سهمیه آن‌ها به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تائید قرار نگرفته است، ضمن ویرایش اطلاعات (سهمیه ایثارگری)، برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ به ارگان‌های مربوطه نیز مراجعه کنند. در صورت تائید سهمیه توسط ارگان ذیربط سهمیه درخواستی اعمال می‌شود، در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست.

۳- چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس باشد و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند ۱ «قسمت ب فوق» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کنند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود، در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده سازمان سنجش در روز‌های چهار‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ و پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. شهرستان‌های محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) است که آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون هر شهرستان در جدول شماره ۲ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) مشخص شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال شمع روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403