فرزند شهید همت نارضایتی همسرشهید باکری از «موقعیت مهدی» را تکذیب کرد


فرزند شهید همت نارضایتی همسرشهید باکری از «موقعیت مهدی» را تکذیب کرد

تهران- ایرنا- فرزند شهید همت اخبار غیررسمی درباره نارضایتی همسر شهید باکری از فیلم «موقعیت مهدی» را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، پس از توفیق فیلم سینمایی موقعیت مهدی در اکران چهلمین جشنواره فیلم فجر و بازخوردهای مثبتی که این فیلم از منتقدان، داوران و مخاطبان این رویداد دریافت کرد، امروز شایعه‌ای مبنی‌بر عدم رضایت همسر شهید مهدی باکری در فضای مجازی منتشر شد که محمدمهدی همت از پیگیری و تکذیب آن خبر داد.

در متن توئیت محمدمهدی همت فرزند شهید همت آمده است: «خبری مبنی بر نارضایتی همسر شهید مهدی باکری از فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» و درخواست جلوگیری از اکران عمومی فیلم توسط ایشان در برخی رسانه‌ها در حال انتشار می‌باشد. با ایشان صحبت کردم، خبر را تکذیب کردند و فرمودند: کاش ریشه این فتنه‌ها شناسایی شود.»

به گزارش ایرنا، آیین اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر شامگاه جمعه - ۲۲ بهمن ۱۴۰۰- برگزار شد و فیلم موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی‌فر با دریافت ۵ سیمرغ بلورین در بخش‌های بهترین فیلم، جلوه‌های ویژه میدانی، صدابرداری ، موسیقی متن و فیلم اول، رکورددار این دوره از جشنواره شد. این فیلم همچنین با کسب ۳ ستاره از منتقدان سینما در نظرسنجی ایرنا به عنوان بهترین فیلم در میان ۲۲ فیلم اکران شده جشنواره چهلم شناخته شد.

موقعیت مهدی روایتگر زندگی فرمانده لشگر عاشورا شهید مهدی باکری است. مهدی پیش از اعزام، به خواستگاری صفیه رفته و مراسم ساده‌ ازدواج‌شان را هم برگزار می‌کند. این فیلم ابتدا بنا بود یک مینی سریال پنج قسمتی به نام عاشورا باشد، فیلمی درباره‌ لشکر عاشورا و با روایتی از زندگی شهید مهدی باکری، که با توجه به کیفیت تولید، سازندگانش این اثر را بر آن داشت تا نسخه‌ سینمایی از آن را نیز برای نمایش در جشنواره تهیه کنند.

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری