جزئیات فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در هفته آینده


جزئیات فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در هفته آینده

 اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات فعالیت مدارس استان را در هفته‌ی آینده اعلام کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس این اطلاعیه، طبق تصمیم چهل‌وهشتمین جلسه‌ی ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا جزئیات نحوه‌ی فعالیت مدارس استان در هفته آتی، به‌ شرح زیر است:

مدیران و عوامل اجرایی جهت پشتیبانی آموزشها در همه‌ی رنگ بندهای کرونایی با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت.

در وضعیت قرمز، فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه‌ی مدارس، آموزشگاهها و ... در مدارس شهری به‌صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی نیز طبق دستورالعمل‌های که پیشتر ابلاغ شده بود، آموزشها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری می‌کنند.

در وضعیت نارنجی، زرد و آبی، فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه‌ی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی با توجه به واکسیناسیون بالای ۸۵ درصد دانش آموزان با رعایت دقیق نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و گروه بندی کلاسی به‌صورت حضوری پیگیری خواهد شد و تصمیمات موردی برای مدارس با شرایط خاص شیوع و یا عدم شیوع این بیماری، با هماهنگی مسئولین زیربط منطقه به ستادهای شهرستانی محول می‌شود.

گفتنی است؛ فعالیت کانون‌های فرهنگی، تربیتی و مراکز مشاوره و اختلالات یادگیری با عنایت به مراجعه کم، کلاسهای کارگاهی (دروس عملی) رشته‌های هنرستانی با رعایت حداکثر ۱۵ نفر در یک کلاس، در تمامی وضعیت‌های کرونایی و تمامی مناطق استان به‌صورت حضوری خواهد بود.

همچنین مدیران مدارس فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس خود را بدون جابجایی در شیفت مربوطه باید پیگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا