بازیگران سریال آن شرلی بعد از 36 سال!


بازیگران سریال آن شرلی بعد از 36 سال!

اگر 36 سال پیش زمانی که سریال آن شرلی ساخته و پخش شد این سریال را دنبال کرده باشید از طریق این مطلب می توانید بفهمید که هر کدام از بازیگران این سریال چه شکلی شده و در چه شرایطی هستند.

آن شرلی یک دختر دوازه ساله یتیم است که در سه ماهگی پدر و مادرش را از دست داده است. او با خانواده هاموند زندگی می‌کند با این حال وقتی که آقای هاموند می‌میرد او به یتیم‌خانه فرستاده می‌شود در آنجا به او می‌گویند که توسط خانواده‌ای در جزیره پرنس ادوارد به فرزند خواندگی پذیرفته شده است. آنه در بدو ورود به اونلی در ایستگاه قطار با متیو کاتبرت روبرو می‌شود که از دیدن آنه در آنجا تعجب کرده است. متیو و خواهرش ماریلا منتظر یک پسر بچه بودند اما یتیم‌خانه به اشتباه برای آن‌ها یک دختر فرستاده بود...

بازیگران سریال آن شرلی بعد از 36 سال!

مگان فالوز (انگلیسی: Megan Follows؛ زادهٔ ۱۴ مارس ۱۹۶۸) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم های معروف او می توان به بازی در سریال رؤیای سبز در نقش آن شرلی اشاره کرد. در سال ۱۹۹۱ با Christopher Porter ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۶ از هم جدا شدند. مگان فالوز دو فرزند دارد. وی در سه قسمت اول چهارگانه آن شرلی کوین سالیوان بازی کرد.او همچنین نقش آفرینی بسیار تاثیر گزاری در نقش کاترین مدیتچی در سریال سلطنت داشت او پس از تست گرفتن از صدها نفر برای این نقش برگزیده شد و این نقش رو به خوبی به تصویر کشید

بازیگران سریال آن شرلی بعد از 36 سال!

کالین دوهرست (انگلیسی: Colleen Dewhurst؛ ۳ ژوئن ۱۹۲۴ – ۲۲ اوت ۱۹۹۱) یک هنرپیشه اهل کانادا بود.

بازیگران سریال آن شرلی بعد از 36 سال!

ریچارد فارنزورث (انگلیسی: Richard Farnsworth؛ زاده ۱ سپتامبر ۱۹۲۰ درگذشته ۶ اکتبر ۲۰۰۰) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا بود.

بازیگران سریال آن شرلی بعد از 36 سال!

جاناتان کرامبی (انگلیسی: Jonathan Crombie؛ ۱۲ اکتبر ۱۹۶۶ – ۱۵ آوریل ۲۰۱۵) هنرپیشه و صداپیشه اهل کانادا بود. عمدهٔ شهرت وی به خاطر بازی در نقش گیلبرت بلایت در فیلم تلویزیونی رویای سبز، قسمت‌های بعد آن و قصه‌های جزیره بود.او در ۱۲ اکتبر سال ۱۹۶۶ به دنیا آمد. پدرش دیوید کرامبی از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۸، شهردار تورنتو و در دههٔ ۱۹۸۰ از وزیران کابینهٔ دولت کانادا بود.کرامبی هرگز ازدواج نکرد و فرزندی نداشت. در سال ۲۰۱۵، خواهرش اعلام کرد: «جاناتان همچنین یک مرد همجنسگرا بود که تا دههٔ چهلم زندگیش آشکارسازی نکرد… او شخص بسیار درونگرایی بود.

در ۱۸ آوریل ۲۰۱۵، خانوادهٔ کرامبی اعلام کردند که جاناتان کرامبی سه روز پیش به صورت ناگهانی بر اثر خونریزی مغزی در نیویورک درگذشته است. اعضای بدن او نیز اهدا شدند. اخبار مرگ او باعث مطرح شدن دوبارهٔ نام گیلبرت بلایت در توییتر شد که حاصل اشتراک‌گذاری تسلیت‌های طرفدارانش بود.

بازیگران سریال آن شرلی بعد از 36 سال!

مریلین لایتستون (به انگلیسی: Marilyn Lightstone؛ زاده ۲۸ ژوئن ۱۹۴۰) هنرپیشه، صداپیشه و فیلم‌نامه‌نویس اهل کانادا است. عمده شهرت وی به خاطر بازی در نقش موریل استیسی در مجموعه‌های تلویزیونی آن در گرین گیبلز و قصه‌های جزیره است.

بازیگران سریال آن شرلی بعد از 36 سال!

اسکایلر گرانت (به انگلیسی: Schuyler Grant؛ زاده ۲۹ آوریل ۱۹۷۰) هنرپیشه سابق اهل ایالات متحده آمریکا است.از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به آن در گرین گیبلز اشاره کرد.

بازیگران سریال آن شرلی بعد از 36 سال!

پاتریشیا همیلتون ((به انگلیسی: Patricia Hamilton)؛ زادهٔ ۲۷ آوریل ۱۹۳۷ در رجاینا، ساسکاچوان، کانادا) بازیگر کانادایی است. او به علّت بازی در نقش ریچل لیند در مینی سریال تلویزیونی رؤیای سبز، دنباله‌های آن، آن در گرین گیبلز: دنباله، آن در گرین گیبلز: ادامه داستان و آن در گرین گیبلز: یک شروع تازه و چندین فیلم و مجموعه تلویزیونی مرتبط با آن از گرین گیبلز (مانند قصه‌های جزیره) شناخته شده‌است. او همچنین صداپیشهٔ همان شخصیت در سریال انیمیشن پخش شده از PBS، آن در گرین گیبلز هم هست.

وی سه بار برای بازی در نقش مکمل در یک سریال درام، نامزد جایزه جمینای شد که در سال ۱۹۹۶ برندهٔ این جایزه شد.

بازیگران سریال آن شرلی بعد از 36 سال!

بازیگران سریال آن شرلی بعد از 36 سال!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری