برنامه مسجد مقدس جمکران برای استقبال از ماه رجب


برنامه مسجد مقدس جمکران برای استقبال از ماه رجب

مسجد مقدس جمکران علاوه بر برنامه‌های هفتگی خود با ویژه‌برنامه سالروز ولادت امام باقر(ع) و لیله الرغائب به استقبال از ماه رجب المرجب می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران این هفته نیز در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ۱۲، ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه برگزار می شود.

سه‌شنبه، ۱۲ بهمن‌ماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی و قرائت دعا با نوای حاج حسن شالبافان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

همچنین، چهارشنبه شب، ۱۳ بهمن ماه مراسم شب ولادت امام محمدباقر(ع) با مداحی حاج جواد اشعری و ظهر پنجشنبه، ۱۴ بهمن مراسم روز عید با مداحی حاج حسن پاکزمان در میعاد منتظران برگزار می شود.

پنجشنبه، ۱۴ بهمن‌ماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» و با سخنرانی حجت‌الاسلام مبینی و قرائت دعای حاج اسلام میرزایی از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه برگزار می‌شود.

این گزارش می افزاید: دعای کمیل نیمه شب و شب لیله الرغائب با نوای حجت الاسلام میرزا محمدی دو ساعت به اذان صبح برگزار می شود.

همچنین، جمعه، 15 بهمن مراسم دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام موسوی مطلق و ندبه خوانی حاج رضا عاصی برگزار می شود.

بلافاصله بعد از نماز عشاء روز جمعه، شب شهادت امام هادی علیه السلام زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام حسین آبادی در مسجد امام علی علیه السلام برگزار می شود.

علاوه بر این، روز شنبه، ۱۶ بهمن ماه نیز مراسم عزاداری سالروز شهادت امام هادی علیه السلام با نوای مجید دلشاد و در شام شهادت با نوای عباس محمدی پور برگزار می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر