فریلنسر شو و رایگان کتابشو دانلود کن !


فریلنسر شو و رایگان کتابشو دانلود کن !

موسس سایت فریلنسر پل دیزاینرز , اخیرا کتابی با نام ( مسیر موفقیت طراحان فریلنسر ) منتشر کرده است . این کتاب به صورت رایگان در اختیار تمامی علاقه مندان به آزادکاری قرار میگیرد

به گزارش خبرآنلاین ،موسس سایت فریلنسر پل دیزاینرز , اخیرا کتابی با نام ( مسیر موفقیت طراحان فریلنسر ) منتشر کرده است . این کتاب به صورت رایگان در اختیار تمامی علاقه مندان به آزادکاری قرار میگیرد و علاقه مندان می توانند با ورود به صفحه اول سایت پل , این کتاب را دانلود کنند .

نویسنده در این کتاب تلاش کرده است که آزادکاران ها بتوانند مزرهای جغرافیایی را کنار بگذارند و خودشان را برای یک مسابقه جهانی آماده کنند . هنرمندان و طراحانی که مهارت دارد می تواند در دور افتاده ترین مناطق ایران از کشورهای مختلف جهان درآمد دلاری کسب کند . این کتاب برای یک راهنمای جامع برای هنرمندان و طراحان می باشد . اگرچه بقیه آزادکار ها نیز با مطالعه این کتاب , مطمینا در مسیر پیشرفت قرار خواهند گرفت . در پاراگراف زیر یک یادداشتی از نویسنده این کتاب را مطالعه می فرمایید .

فریلنسر شو و رایگان کتابشو دانلود کن !

من در این کتاب یک راهنمای جامع برای شما فریلنسر عزیز , اراِئه خواهم داد .
این کتاب به صورت رایگان در اختیار شما می باشد و شما بابت این کتاب وجهی را پرداخت نخواهید کرد. من در تهیه این کتاب ماه ها تلاش کردم و اکنون آن را رایگان در اختیار شما قرار می دهم . از شما دوست عزیز در خواست دارم که این کتاب را به دوستانتان ارسال کنید و شما با ارسال این کتاب به دوستانتان به آنها کمک خواهید کرد و این هدف اصلی من می باشد که به همدیگر کمک کنیم و با هم پیشرفت کنیم.هدف اصلی از انتشار این کتاب , ارتقا جایگاه طراحان فریلنسر در ایران می باشد .

کتاب مسیر موفقیت طراحان فریلنسر در چهار فصل تالیف و منتشر شده است . در این نوشته , نگاه اجمالی به فصول مختلف این کتاب را داریم.

فریلنسر شو و رایگان کتابشو دانلود کن !

فصل اول : مفاهیم مرتبط با فریلنسر

در فصل اول کتاب مسیر موفقیت طراحان فریلنسر , تاریخچه و معنی واژه ها بیان شده است . سپس تفاوت اشتغال سنتی و این نوع اشتغال بحث شده است . بهتر است در این مقاله نیز , قبل از ورود به فصل دوم با معنا و مفاهیم ایم موضوع آشنا شویم .

تعریف فریلنسر :

فریلنسر فردی یا مجموعه ای است که خدمات و سرویس های خود را بدون تعهد طولانی مدت و در ازای مبلغ مشخصی به کارفرما ارایه می دهد .

فصل دوم : شروع زندگی برای یک فریلنسر

در فصل دوم این کتاب , نویسنده شما را برای یک زندگی نیمه وقت فریلنسری آماده میکند . این روند باعث می شود تا ابتدا با روحیات و چگونگی زندگی آزادکاری آشنا شویم . این فصل کمک میکند که با آشنایی و آگاهی کامل , شغل سنتی خود را به فریلنسری انتقال دهیم. در این فصل اهمیت ساخت یک پورتفولیو آنلاین بحث می شود و همچنین یک راهنمای جامع برای ارایه یک پورتفولیو موفق برای ازادکارها ارایه داده می شود .

فصل سوم : افزایش سرعت موفقیت

در فصل دوم , فریلنسر مشکلات و مزایای این نوع زندگی را درک کرده است . آزادکاران , آماده تغییر شغل خود به این نوع زندگی است . در این فصل نویسنده کمک میکند که شما هر چه زودتر به اوج و موفقیت نزدیک تر شود . در این فصل مباحث مفیدی در ارتباط با استراتژی حفظ کارفرما و مدیریت مالی , تعیین تعرفه طراحی بحث شده است .در انتهای فصل نیز با جناب آقای دکتر محمد مهاجری گفت و گویی در رابطه با حقوق طراح و کارفرما ارایه شده است .

فصل چهارم : برندینگ

نویسنده در این فصل مطالبی را در ارتباط با مسیر برندینگ طراحان فریلسنر ارایه داده است .

جمع بندی :

طراحان و هنرمندان آزادکار , می توانند با دانلود رایگان این کتاب در صفحه اول سایت poldesigners.com و با ثبت نام در این سایت , درآمدهای بالایی را در حرفه خودشان کسب کنند .پل رابطه طراح و کارفرما را بهبود بخشیده است. کارفرمایان با چند کلیک می توانند پروژه های معماری , دکوراسیون , نقاشی , گرافیک و مدل سازی را در این سایت با طراح مورد علاقه شان , قرارداد کنند .

46

کد خبر 1604340

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در