لپ‌تاپ‌های جدید سری گلکسی بوک سامسونگ طی رویداد MWC 2022 معرفی خواهند شد


لپ‌تاپ‌های جدید سری گلکسی بوک سامسونگ طی رویداد MWC 2022 معرفی خواهند شد

تا موعد برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC 2022) در شهر بارسلونا اسپانیا زمان زیادی باقی نمانده است و اکنون به تدریج تعداد بیش‌تری از شرکت‌ها خبر حضور خود در این مراسم را به‌طور رسمی اعلام می‌کنند. سامسونگ (https://itresan.com/tag/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF/) آخرین شرکتی است که خبر حضور خود در مرکز ایالت کاتالونیا را رسانه‌ای می‌کند....

تا موعد برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC 2022) در شهر بارسلونا اسپانیا زمان زیادی باقی نمانده است و اکنون به تدریج تعداد بیش‌تری از شرکت‌ها خبر حضور خود در این مراسم را به‌طور رسمی اعلام می‌کنند.

سامسونگ آخرین شرکتی است که خبر حضور خود در مرکز ایالت کاتالونیا را رسانه‌ای می‌کند. کمپانی کره‌ای از مهمانان دعوت کرده تا در ساعت 7 بعدازظهر روز یکشنبه 27 فوریه (8 اسفند ماه) به وقت محلی در رویدادی تحت عنوان “کشف دوره‌ای جدید از دستگاه‌های موبایلی متصل” حاضر شوند. همچنین کمپانی تائید کرده که این رویداد مطابق روال معمول به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

دعوتنامه رسمی سامسونگ نشان‌دهنده یک لپ‌تاپ در کنار دستگاه‌های موبایلی اخیرا معرفی شده کمپانی است. این در حالیست که یکی از مدیران اجرایی سامسونگ با صدور بیانیه مطبوعاتی جداگانه‌ای تائید کرده که در این مراسم از لپ‌تاپ‌های جدیدی شامل مدل‌های نسل آینده سری گلکسی بوک رونمایی خواهد شد.

هارک سانگ کیم؛ معاون ارشد کمپانی و رئیس تیم تحقیق و توسعه موسوم به New Computing اعلام کرد که دستگاه‌های گلکسی بوک آینده با همکاری مشترک شرکت‌های سامسونگ و اینتل تولید خواهند شد. این موضوع بدان معناست که لپ‌تاپ‌های جدید مجهز به پردازنده‌های اینتل خواهند بود.

لپ‌تاپ‌های جدید سری گلکسی بوک سامسونگ طی رویداد MWC 2022 معرفی خواهند شد

تجارب سامسونگ فراتر از دستگاه و سیستم‌عامل خواهد بود. بعلاوه همکاری با مایکروسافت برای دسترسی به OneDrive، Office و Outlook نیز به ارتقاء این تجربه کمک کرده و پایداری بیش‌تری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک با سیستم‌عامل ویندوز 11 و رابط کاربری One UI Book 4 روانه بازار می‌شوند. این اینترفیس دارای برخی امکانات سفارشی بوده و تجربه مولتی تسکینگ بین دستگاهی بهتری را برای کاربران رقم می‌زند.

لپ‌تاپ‌های جدید سری گلکسی بوک سامسونگ طی رویداد MWC 2022 معرفی خواهند شد

هارک سانگ کیم؛ معاون ارشد و رئیس تیم تحقیق و توسعه New Computing در سامسونگ الکترونیکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی