قبوض آب، برق و گاز مددجویان در خراسان شمالی رایگان شد


قبوض آب، برق و گاز مددجویان در خراسان شمالی رایگان شد

مدیرکل مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تمامی قبوض مصرفی آب برق و گاز مددجویان تحت حمایت این نهاد بر اساس الگوی مصرف رایگان است، افزود: هم اکنون اقدامات اولیه برای اجرای طرح در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه مددجویان کمیته امداد برای بهره‌مندی از معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز شماره اشتراک کنتورهای خود را در سامانه سها ثبت کنند، ادامه داد: طرح رایگان شدن یا تخفیف قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویانی است که رعایت الگوی مصرف را داشته باشند.

الهی راد یاد آور شد: مددجویان این نهاد با مراجعه به سامانه سها به نشانی soha.eamdad.ir کد اشتراک قبوض آب، برق و گاز خود را ثبت کنند تا از طرح رایگان پرداخت قبوض بهره‌مند شوند.

وی به نحوه ثبت اشتراکات قبوض ویژه مددجویان اشاره کرد و گفت: خانوارها می‌توانند کدهای اشتراک را به مددکار خانواده خود در کمیته امداد یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه دهند تا در سامانه سها ثبت شود.

الهی راد به نحوه ثبت اشتراک قبوض اشاره کرد و ادامه داد: خانوار تحت حمایت در ابتدا وارد سامانهsoha.emdad.ir شوند و سپس در قسمت نام کاربری و رمز عبور کد ملی سرپرست خانوار را وارد و سپس ثبت اشتراک را کلیک نموده و شماره اشتراک آب شناسه قبض برق و گاز را وارد کنند.

وی ادامه داد: در انتها گزینه ثبت و ارسال درخواست را بزنند و پس از ثبت میتوانند انشعابات ثبت شده را در قسمت نیازمندی ها مشاهده و ویرایش کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟