رسانه ترکیه‌ای: «محمد صلاح جدید» چرا در ترکیب هال سیتی غایب است؟


رسانه ترکیه‌ای: «محمد صلاح جدید» چرا در ترکیب هال سیتی غایب است؟

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «ان تی اسپورت» ترکیه امروز در گزارشی به وضعیت اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش ایرانی فنرباغچه که اکنون به صورت قرضی به هال سیتی انگلیس ملحق شده، پرداخت. رسانه...

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «ان تی اسپورت» ترکیه امروز در گزارشی به وضعیت اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش ایرانی فنرباغچه که اکنون به صورت قرضی به هال سیتی انگلیس ملحق شده، پرداخت.

رسانه ترکیه ای نوشت: اللهیار صیادمنش به تیم هال سیتی با مالکیت جدید آکون ایلیچالی (ترکیه) به صورت قرضی ملحق شد. ستاره ایرانی 2 بازی است که در ترکیب قرار نگرفته است.

رسانه ترکیه‌ای: «محمد صلاح جدید» چرا در ترکیب هال سیتی غایب است؟

در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، اللهیار صیادمنش بعد از درخشش به همراه زوریا اوکراین به فنرباغچه بازگشت و در نهایت دوباره به صورت قرضی راهی هال سیتی شد. فوتبالیست ایرانی در اولین بازی در لیگ دسته اول انگلیس به مصاف پرستون رفت. صیادمنش در این مسابقه 5 دقیقه بازی کرد و در دربی هم 25 دقیقه به میدان رفت.

شوتا آرولادزه، سرمربی هال سیتی، اللهیار صیادمنش را در بازی یک بر صفر مقابل فولام و در تساوی بدون گل مقابل شفیلد در ترکیب تیم قرار نداد. دلیل اینکه سرمربی گرجستانی صیادمنش را در ترکیب قرار نداد، مصدومیت مهاجم ایرانی بود.

آکون ایلیچالی مالک ترکیه ای باشگاه هال سیتی، اللهیار صیادمنش را به «محمد صلاح» ستاره مصری لیورپول تشبیه کرده بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟