نیازمند به راهبردهای جدید در شرایط امروز هستیم


نیازمند به راهبردهای جدید در شرایط امروز هستیم

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نیازمند به راهبردهای جدید در شرایط امروز هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمد واحدی» در نشست با مدیران مدارس استان کرمانشاه ضمن تبیین راهبردهای حوزه خواهران اظهار داشت: حوزه خواهران به برکت این انقلاب با سرعت خوبی رشد یافت، شاخ و برگ زد و جریان پیدا کرد.

وی با اشاره به زحمات مدیران گذشته گفت: حوزه علمیه خواهران به برکت مرحوم آیت الله شرعی و دیگر بزرگواران، تبدیل به یک نهال تنومند شد به سکوی پرش خود رسید.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که نیاز به راهبردهای جدید داریم و برنامه‌های جدیدی نیاز هست که باید به مرحله اجرا برسد.

وی در ادامه اظهارت خود، ضمن بیان مباحث مربوط به مدرسه محوری، دروس اقتضایی و منابع پایدار حوزه‌ها، خاطرنشان کرد: مدرسه محوری یعنی تصمیمات در حوزه خواهران بر اساس مصالح مدرسه بروز و ظهور کند و همه تلاش کنند تا مدرسه بهترین تمهیدات را برای تربیت نیروی انسانی به کار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی افزود: البته تا به الان اهداف مدرسه محوری تا حدودی تامین شده است اما به صورت صددرصد انجام نشده و کارهای انجام نشده فراوانی وجود دارد که ان شاالله به مرور انجام می‌گیرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: طلاب ولی نعمتان ما هستند و باید تمام تلاش خود را در راستای توسعه کیفی آموزشی، پژوهشی و فرهنگی طلاب به کار گیریم.

همچنین در این نشست مدیران مدارس علمیه خواهران استان کرمانشاه به ارائه نظرات؛ دغدغه ها و مسائل مربوط به مدارس پرداختند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد