حوادث 24 ساعت گذشته اصفهان یک کشته و 6 مصدوم داشت


حوادث 24 ساعت گذشته  اصفهان یک کشته و 6 مصدوم داشت

اصفهان- ایرنا- وقوع تصادف، آتش سوزی و گازگرفتگی در اصفهان در 24 ساعت گذشته موجب کشته شدن یک کارگر شهرداری و مصدوم شدن 6 تَن دیگر از ساکنان این شهر شد.

به گزارش ایرنا، صبح روز گذشته برخورد یک دستگاه خودروی سواری در بزرگراه شهید خرازی اصفهان با کارگر کارگر شهرداری ، باعث کشته شدن وی شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان درباره این حادثه گفت: خودروی سواری از سطح راه خارج و با جدول و بدنه برخورد کرد و به دلیل نزدیکی با پل به سمت دیگر پل منحرف شد و با کارگر شهرداری که در حال تمیزکاری خیابان بود برخورد کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: علت این حادثه ناتوانی راننده خودرو در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه بوده و تمام نکات ایمنی توسط کارگر شهرداری رعایت شده بود.

راننده متخلف پس از وقوع حادثه، خودرو را رها کرد و از محل متواری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درباره حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری گفت: ۲۹ دقیقه بامداد امروز واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پس از برخورد با یک دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری و احتمال محبوسی سرنشینان آن در بزرگراه شهید ردانی پور به سامانه ۱۲۵ اعلام و تیم امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ به محل حادثه اعزام شد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشت تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با ایمن سازی محل، خودرو را تحویل عوامل انتظامی دادند.

وی به آتش‌سوزی چربی‌های انباشته شده دستگاه سرخ‌کن یک رستوران واقع در اطراف میدان نقش‌جهان در شب گذشته اشاره کرد و اظهارداشت: با اقدام سریع و به موقع آتش نشانان ایستگه شماره ۹ آتش‌نشانی، این آتش قبل از سرایت شعله به دیگر نقاط آشپزخانه کنترل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی تخت‌های باغ تالاری واقع در بزرگراه خلیج فارس به سمت بهارستان به آتش نشانی اصفهان اعلام شد که توسط آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۳ خاموش شد.

همچنین مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان درباره حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده ظفرقند به زفره گفت: پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی ۲ دستگاه آمبولانس از این مرکز و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.

عباس عابدی افزود: در این حادثه پنج نفر شامل ۲ مرد و ۳ زن مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

وی درباره حادثه دیگری نیز گفت: یک زن۳۰ ساله شب گذشته به دلیل وجود مشکل در بخاری در خیابان گلستان اصفهان با منوکسیدکربن مسموم شد و توسط آمبولانس و تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امین منتقل شد.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۶ نفر در استان اصفهان با منوکسیدکربن مسموم شده و ۲۷ نفر دیگر نیز جان خود را از دست دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...