«سونیک خارپشت» سه‌گانه می‌شود | اکران قسمت سوم «یک مکان ساکت» در سال 2025


«سونیک خارپشت» سه‌گانه می‌شود | اکران قسمت سوم «یک مکان ساکت» در سال 2025

استودیو فیلمسازی پارامونت پیکچرز در مراسم سالانه روز سرمایه‌گذاری خود از برنامه‌ها برای اکران یک مکان ساکت 3 و ساخت دنباله‌ای دیگر برای فیلم سونیک خارپشت خبر داد. به گزارش ورایتی، استودیو پارامونت در رویداد خود از ساخت سومین فیلم بلند از مجموعه فیلم‌های سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) خبر داد. خبر ساخت این فیلم […]

به گزارش ورایتی، استودیو پارامونت در رویداد خود از ساخت سومین فیلم بلند از مجموعه فیلم‌های سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) خبر داد.

خبر ساخت این فیلم در آستانه اکران سونیک خارپشت ۲ اعلام شد که قرار است ۸ آوریل (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) روی پرده سینماها برود. پارامونت و سگا در کنار سونیک خارپشت ۳، یک مجموعه تلویزیونی درباره ناکلز که از شخصیت‌های دنیای سونیک است نیز تدارک دیده‌اند.

ادریس البا صداپیشگی شخصیت اصلی این سریال را بر عهده خواهد داشت.

فیلم سونیک خارپشت با ۳۱۹ میلیون دلار فروش در گیشه جهانی، موفقیتی فراتر از انتظار به دست آورد و رکورد پرفروش‌ترین اقتباس سینمایی از یک بازی رایانه‌ای را در گیشه آمریکای شمالی به نام خود ثبت کرد. در قسمت سوم از این مجموعه سینمایی، بن شوارتز بار دیگر صداپیشگی شخصیت سونیک را بر عهده می‌گیرد و جیم کری نقش دکتر روباتنیک را تکرار خواهد کرد.

همچنین در این رویداد اعلام شد که قسمت سوم از مجموعه فیلم‌های یک مکان ساکت (A Quiet Place) سال ۲۰۲۵ روی پرده سینماها می‌رود. به جز تاریخ اکران، به دیگر جزئیات این فیلم از جمله مشارکت جان کرازینسکی در نقش نویسنده و کارگردان و بازی امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوآ جوپ، اشاره‌ای نشد. با این وجود حضور این چهره‌ها در قسمت سوم محتمل است، چون این فیلم دنباله‌ای مستقیم برای فیلم یک مکان ساکت: بخش دو است که از فیلم‌های موفق گیشه پساکرونایی در سال ۲۰۲۱ بود.

پس از موفقیت تجاری یک مکان ساکت (۲۰۱۸، کرازینسکی) و نقدهای مثبت منتقدان درباره این فیلم، کرازینسکی دنباله این فیلم را نوشت و کارگردانی کرد. یک مکان ساکت: بخش دوم ماه مه ۲۰۲۱ (اردیبهشت- خرداد ۱۴۰۰) روی پرده سینماها رفت. این فیلم در گیشه جهانی حدود ۳۰۰ میلیون دلار فروش کرد که در دوران شیوع کرونا یک موفقیت بزرگ سینمایی به حساب می‌آمد.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)